niedziela, 28 czerwca 2015

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: ”Kubuś i lekcje ze Stumilowego Lasu” - OPINIA

Zapraszam na opinie o książeczce pt.: „Kubuś i lekcje ze Stumilowego Lasu”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Egmont.


Kto nie zna tego uroczego, łakomego misia? Chyba nie ma takiej osoby. Kubusia poznałam i pokochałam, jako dziecko, jest ponadczasowy. Kiedyś ja, teraz Amelka z zapartym tchem czytamy jego kolejne przygody.

Książka składa się z 208 stron podzielonych na 11 rozdziałów, a w każdym wspaniała przygoda Kubusia, która nie tylko bawi, ale i uczy np. co to są dobre maniery.


Strony są śliskie, a oprawa twarde. Książka jest szyta i klejona, jednym słowem solidna i posłuży lata.

Tekst prosty, ciekawy. Wciąga do tego stopnia, że Amelka nie chciał skończyć w połowie historii, obiad musiał czekać aż doczyta do końca rozdziału J.


W książce jest mało tekstu na stronie a dużo obrazka, to zdecydowanie zachęca dziecko do samodzielnego czytania.



Obrazki są śliczne, w żywych kolorach, duże.

Jak wspomniałam dla mnie Kubuś jest książką wspaniałą, ponadczasową i zdecydowanie wartą polecenia.










Zalety:
·      Wspaniała, ponadczasowa opowieść o przygodach Kubusia.
·      Mało tekstu, dużo obrazków.
·      Solidna.
·      Twarda oprawa.
·      Piękne ilustracje.








Wady:
BRAK








Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz na fb Galaktyka Czytelnika.


Książeczkę pt.: „Kubuś i lekcje ze Stumilowego Lasu” znajdziecie TU.

13 komentarzy:

  1. Jest naprawde piękna i do tego te ilustracje przykuwają uwage :) warto kupic ją dziecku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna książeczka ;) dzieci uwielbiają misia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwia Surowska28 czerwca 2015 17:53

    Swietna też Kubusia uwielbiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fenomenalny Kubuś Puchatek ;) Piękna książka,wciągająca dzieci i czytać o nim przygody to prawdziwa przyjemność ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fenomenalny Kubuś Puchatek ;) Piękna książka,wciągająca dzieci i czytać o nim przygody to prawdziwa przyjemność ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kubusia wprost uwielbiam. Dzis lecial na polsacie film Kubus i hefalumpy. Ogladalam z wiekszym zainteresowaniem niz moj syn :p

    OdpowiedzUsuń
  7. każde dziecko zna kubusia z bajek w telewizji więc książka również powinna zainteresować małego czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama uwielbiam Kubusia :) I jego przyjaciół także;) A mój synek także go lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Magdalena Potyrała30 czerwca 2015 14:26

    Kubuś Puchatek jest ponadczasowy. Czytałyśmy go my jako dzieci teraz czytamy swoim dzieciom i nadal się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. super my też lubimy, a teraz etap że synek czyta siostrzyczce więc tka byłaby ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak ja lubie czytac o ksiazeczkach kazdej bez znaczenia synek je uwielbia sluchajac zasypia

    Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna pozycja książkowa
    :)
    A KTO NIE ZNA KUBUSIA? chyba nie ma takiej osoby :)
    a 22 czerwca pojawił się nowy łakomczuszek :) mój synuś Kubuś :D
    taka pozycja idealna na nocne przed- senne czytanie na dobranoc

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja chcę ją dla siebie hahaha śliczności

    OdpowiedzUsuń