piątek, 19 czerwca 2015

Stek-Rol Sp. z o.o. Zakąska angielska - OPINIA

Zapraszam na opinię o Zakąsce angielskiej, jaką otrzymałam od Stek-Rol Sp. z o.o.



Muszę się Wam przyznać, że nigdy nie byłam zwolennikiem konserw. Kojarzyły mi się z dużą ilością smalcu i niesmaczną resztą. Zdanie właśnie zmieniłam.

Zakąska angielska jest bardzo pyszna w smaku, nie czuć kilograma soli jak w podobnych, które jadłam. 

Znajdziemy w niej pyszne mięsko, małe ilości białego smalcu (bardzo mało) oraz słoną (ale nie taką że nie da się zjeść) galaretkę. Zarówno galaretki jak i mięska jest bardzo dużo.

W składzie znalazłam, że jest 80% mięsa wieprzowego. Według mnie to bardzo dużo jak na tego typu produkt.

Zakąski angielskiej jest 300g, co starcza na naprawdę dużo kanapek.

Można ją bez problemu rozsmarować na kanapkach.

Opakowanie to szklany słoiczek, z którego dość łatwo można wyciągnąć zakąskę zarówno po kawałku jak i w całości by przełożyć na talerz.


Mnie i mężowi bardzo zasmakowała i oboje zdecydowanie polecamy.






Zalety:
·      80% mięsa.
·      Smaczna.
·      Mała ilość białego smalcu.
·      Dużo galaretki.
·      Starcza na sporo kanapek.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Stek-Rol Sp. z o.o. oraz na FB.

28 komentarzy:

  1. konserwy w sloikach sa najlepsze Jak znajde w sklepie to kupie.

    OdpowiedzUsuń
  2. oo :) no i już smaka mam jak ja lubie takie cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. moze to dziwne ale ja z konserw najbardziej lubie wlasnie ten smalczyk i galaretke .rowniez jadlam cos podobnego jako mieśiwo i bylo pyszne wiec to musi byc dobre chetnie sprobuje jak spotkam sie z nim

    Ewelina Szymonek Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawa recenzja :) Nie słyszałam nigdy o takiej zakąsce :) Lubie takie szybkie dania, gdyz z małym dzieckiem trudno o czas, a maż jak głodny to zły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie takie konserwy w sloiku ale o tej nie slyszalam musze wyprobowac i moze mąż sie skusi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po raz kolejny jestem przez Ciebie głodna :) Monika. P.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię tego typu konserwy choć muszę przyznać,że mało można znaleźć takich jak się jadło w dzieciństwie.Nie mniej jednak skład jest dość dobry więc chętnie spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie ciężko znaleźć smaki z dawnych lat ale czasem się udaje :)

      Usuń
  8. wygląda smacznie i myslę,że takie jest ja lubię konserwy nawet jak jest dużo smalcu już słyszałam o tej marce to wypróbuję zakąski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja smalcu nie lubię ale jak widać każdy woli co innego :)

      Usuń
  9. Nie jadłam, kto wie, może jeszcze spróbuje..? Katarzyna U

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam w tych konserwach galaretke :) Nie wiem czemu ale mam do niej slabosc :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie wygląda ja nie przepadam za takimi rzeczami, ale czasami warto spróbować:) na pewno pyszna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zależy za jakimi, przeważnie mąż zjadał, tą sama z chęcią jadłam :)

      Usuń
  12. Sylwia Surowska23 czerwca 2015 12:08

    Nie cierpie takich rzeczy ale mój mąż i tato juz tak zwłaszcza Tata

    OdpowiedzUsuń
  13. mniam też jadam i tez polecam, bo są pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Magdalena Potyrała30 czerwca 2015 18:08

    nie przepadam za konserwami itp. ale mąż w delegację sobie kupuje nieraz

    OdpowiedzUsuń
  15. nie widziałam i już może nie napiszę z czym mi się kojaży "zakąska" :) ale opisałaś smacznie i mimo że raczej nie jadam takich rzeczy to może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń