środa, 27 maja 2015

Wydawnictwo Literka Książeczka pt.: „Wiosenne łamigłówki” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książeczce pt.: „Wiosenne łamigłówki”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Literka.
  


Amelka w sierpniu skończy 8 lat i dla niej łamigłówki okazały się świetne.

Poziom trudności jest zróżnicowany, dzięki temu dzieci w różnym wieku znajdą coś dla siebie. Są zadania gdzie dziecku trzeba pomóc, naprowadzić, ale są również takie, które bez problemu zrobi samo.



Książeczka rozwija spostrzegawczość oraz uczy kojarzenia i wnioskowania po przez zadania w stylu znajdywanie szczegółów różniących dwie ilustracje, łączenie w pary pasujących do siebie elementów czy też kolorowanie według podanego wzoru.

Zadania typu "połącz punkty" ćwiczą rozpoznawanie cyfr i rysowanie linii między dwoma punktami. Takie zadania kształcą koordynację wzrokowo-ruchową oraz umiejętności manualne.

Znajdziemy również zadania z liczenia i pisania.

Z tyłu książeczki znajdziemy memory do wycięcia w urocze zwierzątka.

Amelka z ochotą robiła kolejne zadania, widać było, że sprawia jej to ogromną przyjemność i jest świetną zabawą. Obie polecamy.








Zalety:
·      Ciekawe, różnorodne zadania.
·      Ćwiczy wiele dziedzin nauki.
·      Memory do wycięcia.
·      Sporo stron.





Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Literka.


Książeczkę pt.: „Wiosenne łamigłówki” znajdziecie TU.

21 komentarzy:

  1. Mysle,ze mojemu osmiolatkowi tez by sie spodobala Za zabawkami nie przepada a ksiazeczki lubie choc przyznam ze za malo ich kupuje.Zaraz na pewno zajrze,na strone wydawnicta

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak bylam dzieckiem uwielbiałam takie książeczki z łamigłówkamki i myśle, że jak corka osiągnie odpowiedni wiek bede starała się jej kupowac takie książeczki jak ta w recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja takich łamigłówek wiele robiłam ale często do łóżka byłam przykuta i coś robić musiałam

      Usuń
  3. Świetna pozycja, muszę zamówić mojemu 8-latkowi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa książeczka warta uwagi ;) Dziecko ćwiczy swój umysł a to bardzo ważna sprawa.My lubimy takie edukacyjne książeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też zdają super egzamin książeczki edukacyjne

      Usuń
  5. super bardzo ciekawa propozycja dla nieco starszych niż mój synek dzieciaków, będę pamiętac na przyszłość

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój trzylatek jest jeszcze za mały,ale z pewnością Amelka dała sobie radę ze wszystkimi zadaniami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ksiazeczka warta uwagi miki za maly ale starszaka swietna sprawa taka ksiazeczka z checia zagladniemy do niej za jakis czas

    Ewelina Szymonek Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sama lubię łamigłówki :) Z pewnością jak Tosieńka dorośnie jej zakupie, może złapie bakcyla jak mamusia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna sprawa zajmuje dziecku pozytywne czas uczy je i bawi synek za mały ale wiemy komu ją polecić

    OdpowiedzUsuń
  10. Ksiazeczka bardzo fajna. Jak syncio podrosnie to bedziemy razem siedziec i rozwiazywac:-)

    OdpowiedzUsuń