poniedziałek, 11 maja 2015

Wydawnictwo AWM Książeczka pt.: "1001 faktów o zwierzętach” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „1001 faktów o zwierzętach”, jaką otrzymałam od wydawnictwa AWM.


Książeczka podzielona jest na kontynenty, a każdy z nich na gatunki zwierząt (ssaki, ryby itp.). Taki podział zdecydowanie ułatwia korzystanie z niej, szczególnie dziecku.




Znajdziemy w niej wiele gatunków zwierząt, a o każdym z nim ciekawostka. Język jest prosty, zrozumiały dla dziecka.


Obrazki są śliczne, w żywych kolorach. Zwierzęta wyglądają na nich ślicznie, można znaleźć wiele szczegółów, a Amelka z chęcią je ogląda.


Książka wiele razy przydała się do szkoły, gdy trzeba było napisać coś o jakimś zwierzątku. Jest ogromnym źródłem wiedzy, znalazłam w niej wiele informacji, o których nie miałam pojęcia (np. że co czwarty bocian biały jest Polakiem).

Bardzo spodobało mi się to, że opisuje różne zwierzęta, domowe, hodowlane, dzikie. Jedna książeczka pozwala nam wprowadzić dziecko w świat zwierząt, powiedzieć o nich, co nieco, pokazać na obrazkach.

Strony są solidne, śliskie, nie targają się podczas używania. Książeczka jest szyta, nie rozrywa się. Moje dzieci spędziły z nią w dłoniach wiele godzin, a nadal wygląda jak nowa.

Książkę zdecydowanie polecam zarówno dla małych jak i dla dużych, także dorosłych. Każdy znajdzie w niej coś dla siebie.






Zalety:
·      Wiele przydatnych informacji o zwierzętach.
·      Podział sprawiający, że jest przejrzysta.
·      Solidna.
·      Piękne ilustracje.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę AWM oraz na FB.


Książkę pt.: „1001 faktów o zwierzętach” znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Pięknie ilustrowana i ciekawie skomponowana :) Ale rymuję :) Maluchom pewnie przyda się w szkole:)

    OdpowiedzUsuń
  2. KSIAZECZKA bardzo ciekawa zachecajaca do ogladania i nauki o nich solidne kartki nie pozwola tak latwo zniszczyc ja przez mlodsze rodzenstwo super ze jest tak kolorowa i napisana w latwym jezykiem ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham zwierzaki :) i wszystko o nich mnie interesuje :) Swego czasu szukałam jak się rozmnażają :D a jak kolega pokazał mi małe 1 dniowe kurczaczki to się cieszyłam jak dziecko :) Więc taka książeczka nie jest tylko dla dzieci ale i dla nas :D przecież uczymy się przez całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś pięknego. Warto czytać maluszkom, dzięki temu stają się mądrzejsze! Mój synuś byłby zadowolony, bo lubi książeczki o zwierzątkach. Katarzyna U

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i bardzo mądra książeczka.Taką warto mieć w biblioteczce swojego malucha i będzie służyła przez wiele lat.Solidne źródło wiedzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. książka warta uwagi i lepiej żeby dziecko szukało wiedzy w książkach niż tylko w internecie warto ją mieć

    OdpowiedzUsuń
  7. książka jest niesamowitą, musimy ją mieć koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ladna, sliczne obrazki. ksiazki o zwierzetach to jedyne ksiazki ktore moj syncio oglada i nie niszczy oprocz oczywiscie tych z maszynami i traktorami:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieci już tak chyba mają że nie niszczą tylko tego co uwielbiają

      Usuń
  9. Super książka. Moj syn kocha książki i zwierzęta również :) z pewnością dobrze bedzie sie ja czytalo i ogladalo :)

    OdpowiedzUsuń