wtorek, 26 maja 2015

Tenstickers Naklejka fotografia na laptop kot - OPINIA

Zapraszam na opinię o naklejce na laptopa, jaką otrzymałam od sklepu Tenstickers.



Do testowania wybrałam naklejkę fotografię na laptop kot, był to szczał w dziesiątkę, prezentuje się rewelacyjnie. Urocza, a jednocześnie tajemnicza.

Naklejka jest wysokiej, jakości. Nie odkleja się, podczas przyklejania nie było problemów w stylu bąbelki.

Kot odmienił mojego laptopa, sprawił, że stał się inny niż wszystkie. Naklejka jest ładna i wysokiej, jakości zdecydowanie warta polecenia J.





Zalety:
·      Ładna.
·      Podczas przyklejania nie tworzą się bąble.
·      Nie odkleja się.
·      Solidna, wysokiej jakości.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Tenstickers oraz na FB.


Naklejkę fotografię na laptop kot znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. Ale fantastyczny efekt Ocziwscie juz uciekam na strone producenta poogladac:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem mega zadowolona, miałam wcześniej inną innej firmy i szybko zaczęła się odklejać, ta trzyma się solidnie

      Usuń
  2. zastanawiam sie czy na ścianie tez by sie utrzymała .lubie koty lapka niemam to gdzie bym ja nakleila ciekawe super pewnie twój laptop jest teraz o wiele ładniejszy niz wcześniej

    Ewelina Szymonek Tkacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta jest na laptopa ale na ścianę też mają mega wybór

      Usuń
  3. Teraz jesteś Kocicą :D
    świetnie laptop wygląda :) Ach sama bym chciała takiego kotecka :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę na laptopie pooglądać a zbliżyć się niestety nie

      Usuń
  4. Świetnie się prezentuje ! Rewelacyjnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie, dla mnie to też bardzo ważna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło całkiem fajnie ;) Ale osobiście nie nakleiłabym tego na laptopa wolę taki jaki mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co kto lubi, mnie się taki jak wszystkie nie podobał :-)

      Usuń
  7. ważne żeby naklejka dobrze trzymała a i tak by teraz nie zrobił bo laptop jeszcze na gwarancji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój też na gwarancji (bez problemu można odkleić, sprawdzane)

      Usuń
  8. Swietna jest:-) Odmienia laptop w 100% i prezentuje sie swietnie:-)

    OdpowiedzUsuń