sobota, 9 maja 2015

SanSun Sok pomidorowy z miętą - OPINIA

Zapraszam na opinię o soku pomidorowym z miętą, jaki otrzymałam od SanSun.




Sok ma bardzo prosty, czytelny skład. W 99% procentach składa się z świeżych pomidorów, w 1% z świeżej mięt, a jedynym dodatkiem jest trochę soli. Jak widać soczek jest bardzo zdrowy, naturalny. Zawiera dużo pomidorów, które są źródłem witaminy C, E, PP, witamin z grupy B, potas, wapń, magnez, żelazo, miedź, kobalt czy mangan oraz nieoceniony likopen, – czyli mam samo zdrowie zamknięte w butelce.

W smaku jest mocno pomidorowy z lekką nutą mięty. Mi i córce smak pod pasował, synowi nie, ale on nie przepada za pomidorami.

W szklanej butelce znajdziemy 250 ml soku. Porcja idealna na jeden raz. Można zabrać do pracy, szkoły na spacer by gasić pragnienie pysznymi witaminkami.

Według mnie soczek ma dużo zalet i warto po niego sięgać. Naturalne witaminki warto dostarczać do organizmu J. Zdecydowanie polecam.




Zalety:
·      Smaczny.
·      Zdrowy.
·      Naturalny.
·      Pojemność idealna na jeden raz.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę SanSun oraz na FB.


SanSun pomidorowy z miętą znajdziecie TU.

24 komentarze:

  1. warto spróbowac :) :) musi byc pyszny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za sokami pomidorowymi,ale moja mama uwielbia :) A połączenie pomidorków i mięty rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co prawda nie lubie sok pomidorowych ale moze ten by mi posmakowal

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie mięty z pomidorami jest ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto wypróbować :) Mnie ciągle skurcze łapią i czasem to nawet wstać nie mogę .
    A tu mamy mój eliksir zdrowia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio odeszła mi ochota na soki pomidorowe.Może jak mnie najdzie to z chęcią wypróbuję bo takiego połączenia jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wypróbuję choć nie jestem przekonany czy akurat ten smak mi przypadnie do gustu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inne kubki smakowe, a więc dowiesz się jak spróbujesz.

      Usuń
  8. Pomidorowych soków nie pijam ale pewnie bym go wykorzystała do jakiegoś dania , może pomidorowej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem w stanie wyobrazić sobie tego smaku, chociaż bazylia jest podobna do mięty, a pomidory z bazylią uwielbiam :) Wojciech Grodzicki

    OdpowiedzUsuń
  10. Takiego soku nie miałam okazji spotkać przyznam ze u nas tylko mama pija sok pomidorowy ja z niego robię zupkę ciekawe jaki by miała smak na takim soku z dodatkiem mięty .

    Ewelina Szymonek Tkacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz że nie robiłam nigdy zupy na soku, jutro próbuję :-)

      Usuń
  11. warto spróbować, co prawda ja nie lubię warzywnych soków, ale w domu mam smakoszy i z miłą chęcią im kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  12. raz w zyciu probowalam soku pomidorowego i to byl ostatni raz kiedy mialam go w ustach,nie jest to moj smak chociaz ze wiem ze jest zdrowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. soku z pomidorów dużo osób nie lubi, ma dość specyficzny smak

      Usuń