piątek, 8 maja 2015

Heal Przyprawa do kurczaka - OPINIA

Zapraszam na opinię o przyprawie do kurczaka, jaką otrzymałam od sklepu Heal.




Jest do jedyna znana mi przyprawa do kurczaka, która nie zawiera glutaminianu sodu. Dla mnie jest to ogromna zaleta, ponieważ dzięki temu jest ona zdrowa i bezpieczna dla dzieci.

W jej składzie znajdziemy sporą mieszankę ziół i warzyw. Takie połączenie daje mi wszystko, co potrzebuję, aby kurczak był doskonale doprawiony, a co za tym idzie smaczny.

Opakowanie nie nadaje się do przechowywania przyprawy, po otwarciu nie ma możliwości ponownego zamknięcia. Czy to wada? Dla mnie nie, nie liczy się opakowanie (zawsze można przesypać), a jego zawartość.

Jest bardzo aromatyczna. Zapach ziół roznosi się po całej kuchni zachęcając do kosztowania potrawy.

Przyprawę zdecydowanie warto polecać, idealnie dobrana mieszanka ziół i warzyw, bez zawartości glutaminianu sodu, – czyli przyprawa idealna.




Zalety:
·      NIE ZAWIERA GLUTAMINIANU SODU.
·      Połączenie wielu ziół i warzyw.
·      Tania.
·      Wydajna.
·      Aromatyczna.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Heal oraz na FB.


Przyprawę do kurczaka znajdziecie TU.



19 komentarzy:

  1. Super przyprawa nawet ta z Piątnicy zawiera glutaminian sodu więc warto wybrać tą :) Wystarczy przesypać do pojemniczka i nie ma żadnego problemu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedyna do tej pory bez glutaminianu sodu jaką znalazłam

      Usuń
  2. Bez zbędnej chemii i smaczna:) Muszę się w nią zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobór ziół bardzo ciekawy. Muszę polukać co jeszcze mają w ofercie. Wojciech Grodzicki

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spotkałam sie jeszcze z tym producentem , ale bardzo zaciekawiłas mnie ta recenzją bo na chemię w produktach spozywczych jestem wyjątkowo uczulona , chętnie zapoznam sie z ich ofertą :) Dzięki za recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przyprawy są zdrowe i dobrze działają na nasz układ trawienny. Fajnie, że jest taka,która jest zdrowa i zarówno odpowiednia dla naszych dzieci :) Bo ja czesto gotuję, oddzielam Tosi i dopiero przyprawiam. A tu mamy wszystko za jednym zamachem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą bez obaw podaję dzieciom a syn bardzo delikatny jest :-)

      Usuń
  6. ja używać gotowce by przyprawić mięso to przyprawa musi być smaczna i bez zbędnych skladnikow wyprobujemy i zobaczymy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyprawa do kurczaka wygląda ciekawie zazwyczaj nieuzywam gotowych sama komponuje mieszankę przypraw ale ta mnie zaciekawiłaś i na pewno wypróbuje

    ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. to bardzo istotne, że przyprawa nie zawiera glutaminianu, z największa przyjemnością po nią sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  9. musi byc dobra i super ze tania a akuratnie mi sie skonczyla i musze kupic:-)

    OdpowiedzUsuń