środa, 1 kwietnia 2015

Premium Rosa Syrop z dzikiej róży i malin - OPINIA

Zapraszam na opinię o syropie z dzikiej róży i malin, jaki otrzymałam od Prenium Rosa.



Syrop jest pyszny. Intensywnie malinowy z delikatną nutą dzikiej róży, lekko słodki, ale nie mdły. Doskonale smakuje zarówno na ciepło jak i na zimno rozcieńczony z wodą. Jest również dobrym dodatkiem do deserów (płatków ryżowych, kaszki dla dzieci czy budyniu) oraz herbaty.


Jego skład jest według mnie idealny. Prosty, przejrzysty, bez zbędnych dodatków. Same naturalne składniki, czyli samo zdrowie. Bez obaw mogę go podać synkowi, który na wszelkie, sztuczne dodatki źle reaguje.


Jego wydajność jest dość duża. Wystarczy niewielka ilość, aby uzyskać idealny smak.


Według mnie syrop jest doskonały. Zdrowy, smaczny i wydajny. Zdecydowanie polecam.






Zalety:
·      Prosty, bezpieczny skład.
·      Smaczny.
·      Wydajny.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Prenium Rosa oraz na FB


Syrop z dzikiej róży i malin znajdziecie TU.

9 komentarzy:

  1. uwielbiam syropy do wody z tej firmy mialam z dzikier rozy byl rewelacyjny duza zawartńsc wit c synek pil go z woda

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas bardzo duzo pije się takich syropów razem z wodą z tej firmy jeszcze nie miałam wiec pora spróbować bo jest zdrowy a to najwazniejsze no i zapewne smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. po zawartości pozostałej w butelce widać że pyszny :))
    fakt, skład bardzo prosty
    a smak maliny i dzikiej róży musi być powalający :) w sam raz na Wiosenne dni z przypomnieniem zimy.. co za oknem

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te syropy do herbaty . Są pyszne i zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój synek uwielbia takie syropki :) Są smaczne i zdrowe;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sam raz syrop na takie pogody jak mamy teraz bo już mi zimno i mnie trzęsie a ponoć jest wiosna...z chęcią wypróbuję i super,że mogę dać synkowi bez obaw

    OdpowiedzUsuń
  7. nie piłem maliny z różą pewnie jest smaczny syrop a to,że ma prosty skład jest mega zaletą i wiemy co kupujemy

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nie mialam okazji sprobowania takiego polaczenia wiec jestem go ciekawa a druga ogromna zaleta to prosty sklad i wiem co daje synkowi.

    OdpowiedzUsuń