niedziela, 1 marca 2015

Tomex Sklep 502 Węgierska pasta gulaszowa w tubie - OPINIA

Zapraszam na opinię o Węgierskiej paście gulaszowej w tubie, jaką otrzymałam od sklepu Tomex Sklep 502.



Użyłam pasty, jako przyprawy do pulpetów w sosie. Z lekko posolonego mięsa uformowałam kulki, delikatnie podsmażyłam i zalałam wodą. W kubku zmieszałam pół szklanki wody, 2 łyżeczki pasty, łyżeczkę mąki i 2 łyżki śmietany. Całość włam do mięsa i dusiłam do odparowania części wody, czyli aż zgęstniało.



Sos wyszedł bardzo dobry, idealnie doprawiony z lekką nutą papryki.

Pasta mieści się w wygodnej, zakręcanej tubie. Łatwo się przechowuje i nie wchłania zapachów z lodówki.

Jest produktem dość wydajnym. Na pulpety z pół kilograma mięsa i naprawdę dużo sosu wystarczyły dwie łyżeczki od herbaty.

Nadaje potrawie nie tylko smak, ale i delikatny, bardzo ładny aromat papryki, który aż zachęca do jedzenia.

Z swojej strony polecam, dzięki niej można zrobić smaczny i szybki sos do wielu potraw.



Zalety:
·      Zastępuje wszystkie przyprawy w sosie.
·      Wydajna.
·      Mieści się w tubie, wygodna w przechowywaniu.
·      Nadaje potrawą delikatny smak i aromat papryki.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Tomex Sklep 502 oraz na FB.


Węgierską pastę gulaszową w tubie znajdziecie TU.

24 komentarze:

  1. Oj ale smaku narobiłas na takie pulpeciki ;) wygląda pysznie

    OdpowiedzUsuń
  2. az
    sie ma ochote na takie pulpeciki tuba duzo wygodniejsza jest zajmuje
    mniej miejsca w lodowce jak dotej pory niespotkalam tego typu past

    OdpowiedzUsuń
  3. takiego cuda to ja nie widziałam :) Aniu a jest napisane ile można przechowywać? Pewnie do m-ca, ale i tak uważam że fajny sposób :) te sosy, które ja używam po otwarciu niestety gdybym zamknęła to od razu pleśń powstanie ;/
    super pomysł :) aż warto spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedstawiciel z sklepu poinformował mnie że "nie psuje i jest do wykorzystania do daty tłoczonej na zgrzewie czyli ponad rok".

      Usuń
  4. coraz bardziej zaskakują mnie te nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nigdy się nie spotkałam z taką pastą ale opinia kusi więc może ją poszukam i sama przetestuję ..bo kto nie lubi pulpecików w sosiku :) hihi

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny produkt i jaki wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zaiste Węgrzy maja bardzo dobre pasty w tubkach..gulaszowa,paprykowa.czosnek,majonez,keczup ..chrzan..najlepsza jest włąśnie paprykowa i gulaszowa..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie mam porównania z innymi, ale ta jest rewelacyjna.

      Usuń
  8. Mniam! Smaka narobiłaś:) Musi być pyszny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z taką formą przyprawy nie miałam jeszcze do czynienia.Musi nieziemsko smakować :) Widziałam też że firma ma różne i przyprawy,makarony czy kiełbasy węgierskie aż chciałoby się posmakować wszystkiego na raz :) Pastę z chęcią wypróbuję w końcu trzeba nadawać inny smak nawet zwykłym pulpetom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokarzę Wam jeszcze 2 rzeczy z tego sklepu ale to za parę dni.

      Usuń
  10. powiem ci tak ja lubię takie rzeczy, jeśli nie lubisz nie wiem czy zda u ciebie egzamin

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię nowe smaki w końcu zwykłe pulpety mogą inaczej smakować.Ja lubię jak jest pikantne to myślę,że ta pasta to i mnie by zasmakowała więc trzeba kupić by się przekonac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie każdy lubi co innego, wiec jak spróbujesz to będziesz wiedział jaki jest dla ciebie :-)

      Usuń
  12. Fajna sprawa mozna szybko zrobic sos przy uzyciu tej tuby smacznie i latwo to duza zaleta :)

    OdpowiedzUsuń