piątek, 13 marca 2015

Reypol Musztarda Krymska - OPINIA

Zapraszam na opinię o musztardzie Kremskiej, jaką otrzymałam od firmy Reypol.



Musztarda zamknięta jest w szklanym słoiczku niewielkich rozmiarów. Jest bardzo solidny, kilka razy spadł mi na ziemię i nie stłukł się, co mnie mile zaskoczyło.

Ma kremową, dość gęstą konsystencję. Bardzo lubię taką, bo czy używam na kanapki czy do sałatki, czy do czegoś innego nie „spływa”, nie staje się rzadka.


Smak ma bardzo dobry. Jest delikatna, ale nie mdła, lekko ostra, dobrze podkreśla smak wielu potraw.

Jej skład jest prosty i czytelny. Nie znajdziemy w nim chemii czy też innych, zbędnych dodatków.

Jest to jedna z lepszych musztard, jaką jadłam i zdecydowanie polecam.



Zalety:
·      Gęsta, kremowa konsystencja.
·      Lekko ostry smak.
·      Solidny, szklany słoiczek.
·      Prosty skład bez zbędnych „świństw”.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę REYPOL oraz na FB.


Musztardę Krymską znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. U mnie w domu uwielbiamy musztarde co prawda najbardziej sarepską ale może czas wypróbować inną. Fajnie że ta jest gęsta i nie ma zbednych świnstw w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. musztardy
    super sprawa lubie je i chetnie testuje nowe nieznane mi firmy kiedys
    trafila mi sie ta twoja i bylam z niej zadowolona super jest gesta i
    dobra w smaku

    OdpowiedzUsuń
  3. ja przewaznie kupuje roleska ale ze sloika nie jestem zadowolona bo mi syncio pare razy stlukl wiec dla mnie ogromny plus za solidnosc sloiczka i za to ze jest bez zbednych swinstw.

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas w domu musztarda musi być obowiązkowo - muszę przyznać ,że tej jeszcze nie próbowałam ale jak ktoś jest smakoszem musztard to musi spróbować każdej :) Do kiełbaski jak znalazł .

    OdpowiedzUsuń
  5. W mojej lodówce musztarda musi być cały czas:) Najbardziej lubiana jest wersja ostra rosyjska. Ale ta także musi być smaczna;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja często używam musztardy czy do kanapek czy choćby do sosu musztardowego.Chociaż lubię sarepską to chętnie tej wypróbuję kto wie może mi zasmakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musztarda musi być ale lubię dość ostrą.Tyle fajnie że jest ten wytrzymały słoik bo mój Miki to już mi grzebie po szafkach wszędzie.Spróbujemy czy dobra.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie lubie zadnej musztardy jakos nigdy mnie do nie ciaglo wole zdecydowanie ketchup :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu kusisz..
    kurcze muszę mężowi pokazać, ja musztardę lubię do kiełbaski a on nawet szynkę by z nią jadł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię i dodaję często np. do jarzynówki, dużo lepsza z łyżką dobrej musztardy

      Usuń