poniedziałek, 9 marca 2015

Reypol Jabłka prażone z brzoskwiniami - OPINIA

Zapraszam na opinię o jabłkach prażonych z brzoskwiniami, jakie otrzymałam od firmy Reypol.



Pomysł na wykorzystanie jabłuszek miałam od razu po otwarciu paczki. Wybór padł na ciasto drożdżowe i był to bardzo dobry pomysł.


W słoiczku znajdziemy dużo owoców w postaci gęstego musu z ich kawałkami. Dzięki temu ciasto nie było „suche” i doskonale czuć było w nim owoce.


W smaku są bardzo słodkie, ale nie mdłe. Świetnie nadają się do różnych ciast, deserów, a nawet same na herbatnikach (moje dzieciaki tak jadły, co z ciasta zostało i było mniamJ).

Jabłuszka z brzoskwiniami są pyszne, a ja je polecam.



Zalety:
·      Pyszne, słodziutkie.
·      Gęsta konsystencja musu z kawałkami owoców.
·      Nadają się do ciast, deserów czy też same.
·      Duży słoik.

Wady:    
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Reypol oraz na FB.


Jabłka prażone z brzoskwiniami znajdziecie TU

30 komentarzy:

  1. Mniam! Wyglądają pysznie;) Pewnie także u mnie pojawiłoby się ciasto:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam ,,, aż ślinka cieknie :) Sama bym z chęcią go użyła do ciasta ..Anka narobiłaś smaka - hih ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie o to mi chodziło, pyszne i zdrowe, warto po nie sięgnąć

      Usuń
  3. Aaaaaaaa ... moje dzieci chętnie by zjadły w naleśniczkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naleśniki też będą, u mnie na pewno nie skończy się na tych w ramach współpracy co dostałam

      Usuń
  4. wygladaja apetycznie w sam raz na jablecznik musze zrobic bo mam smaka na niego .a jabluszka dobre do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie ciasta szybkie ,mało skomplikowane ,no i zawsze wychodzą przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas w domu wszystkie ciasta i ciasteczka są zjadane migiem jeden warunek muszą być z jabłkami tak, że to coś dla moich łakomczuszków ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany aż mi ślinka cieknie, chyba bym zjadła całą, uwielbiam jabłka, super, chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałości! Idealny zestaw na rożki francuskie i naleśniki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam połączenie jabłek i brzoskwiń :) a jabłuszka prawie codziennie u nas królują w każdej postaci

    OdpowiedzUsuń
  10. ohoho :D sama bym takie zjadła :D wysli aniu kawałeczek :D napewno pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszą być pyszne i super,że można do wielu deserów je użyć :) Takiego apetytu nam narobiłaś,że koniecznie trzeba je kupić i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Są na pewno smaczne i można dodać do wielu słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. placuszek wyglada bardzo apetycznie z tymi jabluszkami az mi slinka polecial. Fajnie ze nadaja sie tez do innych deserow mniam:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda apetycznie :) kurcze Ania Ty masz ciasto ja mam lody :) wpadnij na kawę :D
    uwielbiam ciasta z jabłkami i lodami :) mniamnuśne i powiem szczerze, że czesto te musy kupne są rzadkie ;/ i niestety nie zawsze ciasto chce się do końca upiec, więc czasem jest tak że obrzeża upieczone, a środek zakalec :( kiedyś tak miałam i przestałam kupować, tylko używałam uprażone jabłka z działki od teściów.
    Ale fajnie,że można takowe gęste kupić :) i wielki plus jest dystrybucja więc może uda się w sklepach kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda całkiem apetycznie ja nie cierpię jabłek z cynamonem od razu wszystko mi się w żołądku przekręca.Muszę zagonić żonę by upiekła jakiś placek z jabłkami i brzoskwiniami...:D

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna sprawa wyglada bardzo smacznie i do placuszka mzona uzyć :)

    OdpowiedzUsuń