środa, 11 marca 2015

Piątnica Sól Himalajska Drobna - OPINIA


Zapraszam na opinię o soli Himalajskiej drobnej, jaką otrzymałam od firmy Piątnica.



Sól Himalajska zawiera 84 substancje mineralne, elektrolity i pierwiastki tak, więc jest zdecydowanie zdrowsza od tzw. „soli kuchennej”. Warto zacząć jej używać, aby solenie potraw przestało być aż tak szkodliwe dla zdrowia.

Opakowanie, w jakim się mieści jest bardzo praktyczne w użyciu. Posiada zakrętkę dwuczęściową umożliwiającą posypywanie lub nabranie produktu na łyżeczkę.



Sól jest dość drobna, osobiście wolę taką niż gruboziarnistą.

Może wyda Wam się to śmieszne, ale kolejną zaletą jest to, że jest słona. Może tylko ja mam takiego pecha, ale wiele razy kupiłam sól, której trzeba było dodawać łyżkami, bo inaczej nic nie było ani troszkę słone.

Według mnie sól warta polecenia, zdrowsza niż ta zazwyczaj używana, słona i w wygodnym opakowaniu, tak, więc polecam J.



Zalety:
·      Zdrowsza niż „sól kuchenna”.
·      Zawiera 84 substancje mineralne, elektrolity i pierwiastki.
·      Słona.
·      Wygodne, praktyczne opakowanie.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Piątnica oraz na FB.


Sól Himalajską Drobną znajdziecie TU.

23 komentarze:

  1. o super nawet nie wiedzialam ze taka sol jest i ma tyle skladnikow jest napewno duzo zdrowsza warto sie na nia przezucic

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że jest zdrowsza niż normalna sól. Ja też często trafiam na taką sól ktora nie jest słona i trzeba jej dużo dawać :/ czyli mamy teraz kolejną przyprawę do kolekcji z Piątnicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też i to jest strasznie uciążliwe bo nie wiadomo ile posolić np. Ziemniaki, z tą nie mam takich problemów.

      Usuń
  3. już od jakiegoś czasu myślę o soli himalajskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. warto zmienic przyzwyczajenia i zaczac kupowac zdrowsza, ostatnio tez kupilam taka malo slona i musze dac jej sporo zeby poczuc jej slonosc

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi być naprawdę dobra:) Nie spotkałam jej nigdzie,ale z pewnością poszukam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie spotkałam takiej soli ale z twojej opinii wynika ,że warto poszukać i spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. warto wypróbowac jest zdrowsza :) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam do czynienia z tymi przyprawami ,ale to nie znaczy ,że nie jestem ich ciekawa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie są świetne,a to już któraś opinia z Piątnicy i każda mega pozytywna.

      Usuń
  9. muszę kupić :) ostatnio kupiłam "podobno dobrą- tak pani w sklepie mówiła" a kicha totalna ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś dałam za sól 10 zł i co i do niczego się nie nadawała

      Usuń
  10. Szok,że taka cena bo przyznam,że w sklepie widziałam sól himalajską za 90 zł i niewiem czym różni się ta od tamtej....Tej wypróbuję bo przynajmniej mnie na nią stać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak potwierdzam też widziałem taką sól w hipermarkecie w szklanym podłużnym słoiku i cena też powalająca.Niby sól musi być słona ale czy ona zmieni zupełnie smak czy nie to ciekawe jest tania więc można kupić

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sół nie wiedzialam ze taka jest i najwaznijesze ze jest zdrowa na to tez trzeba zwracać uwage wybierajac dany produkt :)

    OdpowiedzUsuń