wtorek, 17 marca 2015

Luksusowy peeling do rąk Eveline Cosmetics z ekstraktem z wanilii, 8 w 1 - OPINIA

Zapraszam na opinię o luksusowym peelingu do rąk Eveline Cosmetics z ekstraktem z wanilii, 8 w 1 jako otrzymałam w ramach współpracy z portalem Udziewczyn.

(zdjęcie z internetu moje wyszło tragiczne)




Nigdy wcześniej nie używałam peelingu typowo do dłoni, zawsze takim do ciała złuszczałam także dłonie. Przyznam szczerze, że ciekawe rozwiązanie.

Peeling mieści się w plastikowym opakowaniu stawianym na zakrętce z zamknięciem typy „klik”. Jest wygodne w używaniu i ładne.

Zapach ma bardzo ładny. Dość intensywnie waniliowy, na skórze pozostaje jeszcze długo po użyciu.

Peeling jest drobnoziarnisty. W sposób delikatny i skuteczny złuszcza martwy naskórek pozostawiając skórę miękką i gładką.



Jego konsystencja jest kremowa, przyjemna w użyciu.

Moim zdaniem jest dość wydajny. Jedno opakowanie starcza na trzy-cztery tygodnie codziennego używania.

Przy regularnym używaniu dłonie nabierają gładkości, miękkości, znikają podrażnienia czy szorstkość skóry. Peeling również dobrze i na długo nawilża.


Według mnie jest to bardzo dobry peeling i zdecydowanie polecam.




Zalety:
·      Delikatnie i skutecznie złuszcza martwy naskórek.
·      Wydajny.
·      Kremowa konsystencja.
·      Ładne i wygodne opakowanie.
·      Nadaje skórze miękkości, gładkości.
·      Nawilża.
·      Pomaga przy podrażnieniach.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę portalu udziewczyn oraz na FB.

16 komentarzy:

  1. Moja siostra bardzo go lubi, ma super zapach. Ja jakos nie mialam okazji go urzyc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to koniecznie podbierz siostrze i się sama przekonaj jaki jest :-)

      Usuń
  2. warta opinia uwagi i chetnie bym przetestowala go u siebid

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam nigdy peelingu do dłoni ale opinia jest zachęcająca .Z chęcią bym przetestowała ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mialam okazji uzywac pelinkgu do dloni ale widze ze warty weyprobowania nic nie szkodzis probowac z nim swej przygody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jaki swietny trzeba wyprobowac

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam peelingu tylko z innej marki i akurat zapach arbuza :) Lubię tego typu kosmetyki więc ten chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tam jakoś takich rzeczy nie potrzebuję chociaż nic nie stoi na przeszkodzie żaby spróbować najwyżej jak żona kupi to użyczę i sprawdzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój też twierdzi, że nie chce a podkrada czasem po cichy :-)

      Usuń
  8. kurcze pierwsze słyszę.. ale taki peeling po zimie ojj bardzo wskazany, suche mroźne powietrze i rękawiczki zostawiły swój ślad.
    Kusząca propozycja Aniu, zwłaszcza że jeszcze ma zapach wanili...

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używałam jeszcze tego kremu, ale bardzo mnie zachęciłaś do wypróbowania go:)

    OdpowiedzUsuń