poniedziałek, 16 marca 2015

Heal Kawa rozpuszczalna orzech laskowy - OPINIA

Zapraszam na opinię o kawie rozpuszczalnej orzech laskowy, jaką otrzymałam od sklepu Heal.



Kawa ma intensywny smak orzechów laskowych. Dla mnie genialny, uwielbiam je.

Aromat kawy również jest orzechowy, mocny, przyjemny. Już w momencie zalewania unosi się w powietrzu kusząc, zapraszając do spróbowania.

Kawa jest dość mocna, dzięki temu już z jednaj łyżeczki wychodzi idealna, smaczna i pachnąca. Opakowanie 50 g starcza na sporą ilość kaw, tak, więc jest wydajna.


Rozpuszcza się idealnie, nie pozostają żadne grudki. Dla mnie to zaleta, ponieważ te tańsze kawy zazwyczaj pozostają nierozpuszczone na dnie, a ja tego nie lubię.

Opakowanie jest zwykłe, aby kawa nie wietrzała trzeba przesypać do innego. Czy to wada? Dla mnie nie, liczy się zawartość a nie opakowanie, a słoiczek w każdym domu się znajdzie by ją przesypać J.


Smaczna, aromatyczna, dość mocna, tania – kawa ideał według mnie. Z ogromną przyjemnością piję każdego ranka, a Wam polecam.



Zalety:
·      Pyszny, orzechowy smak.
·      Ładny aromat.
·      Wydajna.
·      Dość mocna.




Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Heal oraz FB.


Kawę orzech laskowy znajdziecie TU

21 komentarzy:

  1. Mniam ,,,uwielbiam kawę :) A najlepsza jest oczywiście z rana taka na obudzenie . Anka narobiłaś smaka - ta na pewno jest pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anka czy ona smakuje podobnie do capucino ?? Wygląda bardzo podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nie smakuje jak prawdziwa, mocna kawa tylko ma orzechowy smak, a w mojej jest sporo śmietanki (takie uchybienie moje :-) )

      Usuń
  3. To nie może a musi być pyszne :) Taka to napewno pobudzi do życia każdego ranka :) I do tego ta atrakcyjna cena zachęca od razu by ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj to musi byc cudna taka kawka lubie smakowe i ten ich zapach genialny jest sam pobudza nas do zycia

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem zwolenniczka parzonej ale ta mnie zaciekawila. nie slyszalam jeszcze o takiej kawusi a dodatkowo jest mocna i wydajna.

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja poprosze wiadro kawy ;) chetnie bym sie na taką kawe skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rzadko kiedy piję kawę, ale ta recenzja jest kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu wraszam się na kawę , bo mi tylko ochoty narobilas pewnie pyszna :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszna i zapraszam, ale nie na tą bo chwilowy barka, za to mam kokosową :-)

      Usuń
  9. dla mnie nie liczy się opakowanie tylko zawartość a z tego co widzę to kawa już ma zwolenników i może ja dołączę do tego grona choć dla mnie i tak zawsze czarna i to szatan jest nr jeden .

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo smakowicie ta kawa wyglada orzechowej jeszcze nie pilam najbardziej lubie zbozowe typu inka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. orzechy laskowe.. brzmi ciekawie i pysznie.. do tego na wierzch bita śmietana.. ojjj jak tylko urodzę (oby w lipcu) to będę się delektować i delektować.. w końcu oprócz maleństwa jest i Tosia do pilnowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no podwójny brak snu cię czeka, ale i podwójna radość :-)

      Usuń