środa, 18 lutego 2015

Premium Rosa Czosnek granulowany - OPINIA

Zapraszam na opinię o czosnku granulowanym, jaki otrzymałam od firmy Piątnica.


Czosnek wszyscy lubimy i dodaję go gdzie się tylko da. Osobiście wolę formę granulowaną, jest zdecydowanie łatwiejsza i szybsza w użyciu.

Opakowanie jest solidne i praktyczne. Posiada dwa otwory. Z jednej strony po otwarciu znajdziemy dziurki, dzięki takiemu rozwiązaniu mam możliwość sypania czosnku bezpośrednio do dania. Dziurki są średniej wielkości, co daje mi możliwość wsypania odpowiedniej ilości (nie ma ryzyka, że mi się sypnie i nie będzie jadalne). Z drugiej strony można wsadzić łyżeczkę i nią odmierzyć odpowiednią ilość czosnku.



Opakowanie 300g starczy na dość długo, co dla mnie jest dość praktyczne. Nie muszę, co chwilę kupować nowego.

Czosnek jest przyprawą zdrową, nadającą daniom specyficzny smak. My go uwielbiamy. Ten z Piątnicy nie zawiera w składzie nic po za czosnkiem i jest w wygodnym opakowaniu. Z swojej strony polecam.



Zalety:
·      Sam czosnek, bez zbędnych dodatków.
·      Wygodne opakowanie.
·      300g starcza na dość długo.
·      Forma granulowana.


Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Piątnica oraz na FB.

Czosnek Granulowany znajdziecie TU.


19 komentarzy:

  1. Lubię dodawać czosnek do mięs czy sosów. Jest zdrowy i dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj
    wspanialy jest czosnek zawsze mam go pod reka i chetnie dodaje a takie
    duze opakowanie miala bym na dluzej do tego granulowany swietnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja rodzinka bardzo uwielbi potrawy z czosnkiem, dlatego dość dużo go u nas schodzi. zazwyczaj kupowałam w saszetkach ale po przeczytaniu recenzji kupimy czosnek z Piątnicy opakowanie bardzo praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czosnek granulowany z frytkami pyszny. Fajny bo ma wygodne opakowanie i nic się z niego nie wysypie jak niechcący się trąci i dobrze że jest go dużo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z frytkami nie jadłam, na pewno spróbuję bo pomysł ciekawy :-)

      Usuń
  5. Średnio lubię ale w potrwach musi być ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie musi moja mama nie toleruje i nie dodaje, ale ja tak uwielbiam go

      Usuń
  6. samo zdrowie, ja nie wyobrażam sobie frytek bez sosu czosnkowego :)
    muszę wypróbować ten z Piątnica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna, tylko ja nie jadłam frytek z czosnkiem, oj muszę nadrobić.

      Usuń
  7. Czosnek w kuchni to podstawa.Opakowanie napewno jest praktyczne i wygodniejsze od zwykłej torebki.Frytki z sosem czosnkowym jak już koleżanki wspominały są pyszne.Można śmiało używać go do różnych dipów.300 gram to naprawdę dużo :) warto go kupić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są też większe opakowania ale dla mnie to 300 gram idealnie się sprawdza, a frytki jutro w planach, smaka mi narobiłyście

      Usuń
  8. Czosnek w kuchni to podstawa.Opakowanie napewno jest praktyczne i wygodniejsze od zwykłej torebki.Frytki z sosem czosnkowym jak już koleżanki wspominały są pyszne.Można śmiało używać go do różnych dipów.300 gram to naprawdę dużo :) warto go kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czosnek idealnie pasuje nawet jako zamiennik soli więc przy tym zastosowaniu opakowanie 300g pojdzie całkiem szybko. Zobaczcie ile uzywacie soli to porownacie :) A i na zdrowiu lepiej wyjdziecie jak nie będziecie solic tylko "czosnkować" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już o tych frytkach pisał nie będę..:) Uwielbiam czosnek szkoda tylko,że potem masz ten zapaszek z ust.. ale co tam grunt aby jeść smacznie i dodawać takie przyprawy jakie się lubi a u mnie w domu czosnek musi być więc w ten chętnie się zaopatrzymy

    OdpowiedzUsuń