niedziela, 1 lutego 2015

Mamy Zabawki.pl Emily - Inteligentna KULA LABIRYNT 3D - sprytna przeplatanka - Polska Wersja - OPINIA

Zapraszam na opinię o Emily - Inteligentnej KULI LABIRYNT 3D - sprytna przeplatanka jaką otrzymałam od firmy MamyZabawki.pl.







Zabawka dla dzieci od 5 lat. Szczerze przyznam, że labirynt męża pochłonął na długie godziny, jak się go weźmie w dłonie, długo się nie wypuści.



Całość polega na przeprowadzeniu kulki przez labirynt. Wydaje się banalne ale takie nie jest, wymaga myślenia, sprytu i zręczności. Tak więc doskonale nadaje się dla dziecka które bawiąc się rozwija te zdolności.

Labirynt to magia kolorów, co zdecydowanie uatrakcyjnia zabawkę, a także podoba się młodszym dzieciom.

Moim zdaniem zabawkę śmiało można dać młodszemu dziecku choć w innym celu. Ksawula mimo, że ma dwa latka również z ochotą się nią bawił. Labirynt zamknięty jest szczelnie w kuli której się nie otwiera, tak więc jest bezpieczny. Syn turlał ją po podłodze (co wymagało od niego pomysłu ze względu na rączki po środku kuli), a także z skupieniem oglądał jak srebrna kuleczka przemieszcza się po labiryncie, uderza o ścianki i robi dużo hałasu.



Zabawka jest solidna. Upadła nam wielokrotnie, syn rzucił nią nie raz, a mimo to nie ma pęknięć i nie jest uszkodzona.

Dołączona instrukcja jest prosta i czytelna.


Niepozorna zabawka wspiera ważne dziedziny rozwoju dziecka i daje wiele radości. Dla mnie rewelacja jednym słowem i zdecydowanie poleca.

Zalety:
  •                     Rozwija zdolności logicznego myślenia oraz sprawność.
  •       Wymaga skupienia.
  •       Dla malucha i starszaka.
  •       Solidna.
  •       Wspaniała zabawa na długie godziny (również dla dorosłych).


Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Mamy Zabawki.pl oraz na FB.

Emily - Inteligentną KULĘ LABIRYNT 3D - sprytna przeplatanka znajdziecie TU.


27 komentarzy:

  1. Świetna sprawa:) bardzo kreatywna zabawka. Pierwszy raz widzę tak kolorową i pomysłową kulę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglada ciekawie. Sama bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy
    raz spotkalam taka pomyslowa zabawke przy ktorej nawet dorosly jest
    dzieckiem .ladna barwna i do tego solidna to jest podstawa pozwala
    cwiczyc raczke a do tego myslenie taka 2 w 1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze ujęte 2w1 chociaż moje dużo więcej funkcji niż 2 znalazły :-)

      Usuń
  4. nawet nie mialam pojecia, ze jest taka zabawka i do tego bardzo kreaywna bede musiala sie rozejrzec za nia ;P sama z mila checia bym sie pobawila :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na dole masz link, cena dość atrakcyjna (20 zł z groszami) :-)

      Usuń
  5. Pierwszy raz widzę tą zabawke ale wygląda bardzo ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mojego męża też na pewno wciągnęłaby bez reszty. Dla dziecka fajna sprawa, bo i kolorowo i kreatywnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna gra zarówno dla dziecka jak i rodzica :D :D

    OdpowiedzUsuń
  8. brzmi ciekawie :) Ale powiem szczerze ,mój siostrzeniec za to,żeby nie był zazdrosny o Tosię i czasem się z nią pobawił dostaje ode mnie prezenty . Małe drobiazgi które go cieszą :) Ale jakiś czas temu udało mi się wygrać transformersa, mało osób spełniło wszystkie warunki i się udało i dałam go mu :) było to na roczku mojej Tosi, by jak Ona będzie dostawać prezenty, by i On nie był zazdrosny :) ale położył go i się nie bawił, za to wujek chciał go złożyć (robot zamienia się w samochód) potem mój szwagier i nic nie udało się. Szwagier mówi "bubel wygrałaś, bo nie da sie złożyć" smutno mi się zrobiło bo chciałam zrobić prezent chrześniakowi a tu "zong" no ale wieczorkiem jak wrócili do domku, dostałam telefon "szwagierka zwracam honor, Mikołaj złożył samochód w kilka sekund i teraz się bawi" :) Ucieszyłam się bardzo - i do czego zmierzam, takie zabawki, kreatywne pozwalają rozwijać się naszym pociechom, ten labirynt jest rewelacyjny i z pewnością jak teraz będę chciała "przekupić Mikołajka" to właśnie nim :) Mikołajek ma wielki szacunek do zabawek i wiem, że kiedyś Tosia dostanie i go w spadku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę rozwiać twoje nadzieje Tosia nie dosranie w spadku, to typ zabawki z której się nie wyrasta :-)

      Usuń
  9. Nie widziałam jeszcze tak kreatywnej i wymagającej myślenia zabawki.Dużo jest na rynku propozycji dla dzieci ale nie wszystkie niestety nie zdają egzaminu.Warto kupić coś wartościowego i po rekomendacji.Choć synek za mały na nią to na przyszłość wiem gdzie uderzać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie za mały, do turlania, oglądania i hałasowania też świetna (mój tak się bawi), a nie da się otworzyć więc bezpieczna.

      Usuń
  10. Wszystko co można rzucać i hałasować to najlepsza zabawka dla mojego Mikołaja.Żonie pewnie chodziło o to,że masz informację,że zabawka od 5 lat.Można spróbować zakupić i ciekawe czy wytrzymałaby te 3,5 roku by mały mógł później się nią bawić właśnie tak logicznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisze faktycznie, że od 5 lat ale według mnie zdecydowanie nadaje się również dla maluchów choć zupełnie inaczej :-)

      Usuń
  11. Bardzo fajna zabawka i dla dzieci i dorosłych na zabicie czasu taka zabawka by sie przydala dziecko zadowolone i to najwaznijesze rozwija to myslenie wiec warto miec taka zabawke :)

    OdpowiedzUsuń
  12. całkiem fajne rozwiązanie dla zabawki, szczerze przyznam że pomimo iz mój syn jest jeszcze za mały na takie zabawki chętnie zapoznam się z ofertą sklepu bo być może znajdę tam coś odpowiedniego dla jego wieku, a czytając tą recenzje jestem oczarowana pomysłowością producenta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie producent a sklep znajdziesz tam mix różnych firm :-)

      Usuń
  13. Synciowi napewno by się spodobała bo jest kolorowa i pochłonełaby go na jakiś czas ale jeszcze troszke za mały na nią.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo kreaywna i fajna zabawka i dla dzieci i dorosłych :)

    OdpowiedzUsuń