niedziela, 8 lutego 2015

Basilur Herbata MARAKUJA & MANGO Vazar - OPINIA

Zapraszam na opinię o herbacie MARAKUJA & MANGO Vazar, jaką otrzymałam od firmy Basilur.


Herbata ma dobry smak. Połączenie marakui, mango i moreli sprawia, że jest lekko kwaśna i słodka jednocześnie. Jak się okazało da się J.

Jest to herbata zielona. I przyznam szczerze, że nie myślałam, że mi tak posmakuje, ponieważ nie pijam herbaty zielonej (jest na 2 miejscu wśród tych nielubianych). Wychodzi na to, że warto poznawać nowe smaki, a gdy doda się coś lubianego (mango, brzoskwinia) do tego, czego się nie lubi może wyjść coś zupełnie nowego i smacznego J.

Po otwarciu opakowania znalazłam herbatę szczelnie zapakowaną w folię. Dzięki takiemu rozwiązaniu pozostaje świeża.


Herbata jest w formie torebek. Lubię taką formę herbaty, jest wygodna i prosta w przygotowaniu. Na końcu każdej torebki jest sznureczek, odpowiednio długi, zakończony karteczką, sprawia on, że torebka nie wpada do szklanki.

Według mnie jest smaczna i wygodna w zaparzaniu, dlatego polecam J.


Zalety:
·      Ciekawy, dobry smak.
·      W formie torebek.
·      Zabezpieczona folią.

Wady:
BARAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Basilur oraz na FB


Herbatę MARAKUJA & MANGO Vazar znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. dosc interesujac polaczenie napewno swietna herbatka

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy smak.Ja również nie jestem zwolenniczką zielonej herbaty i omijam ją z daleka ale ta wydaje się całkiem przyzwoita.Ktoś by powiedział,że herbata zielona to samo zdrowie ale ten jej smak...Cena również jest atrakcyjna więc można się skusić na jej przetestowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak herbatka cos dla mnie zielona dobra na trawienie i dotego ma owoce smak musi miec pyszny chetnie ja wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam poznawać nowe smaki herbat i chociaż nie jestem zwolenniczką zielonej herbaty to może się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To teściowa przekonała mnie do zielonej herbaty ale takiego połączenia smaków jeszcze nie miałyśmy okazji spróbować wiec może namówię teściową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie teraz trzeba teściową namówić :-)

      Usuń
    2. Teściowa już przekonana na dniach zamowimy aby się nią razem rozkoszować :)

      Usuń
  6. Interesujące połączenie:) Pewnie smaczna i zdrowa;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja herbatę zieloną jak już to tylko z maliną lub cytryną inaczej nie da rady heh :) ale jak mów2isz trzeba próbować nowych smaków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jak nie spróbujesz nie dowiesz się czy smaczna dla ciebie będzie.

      Usuń
  8. Ja lubie zielona a tu jeszcze polaczenie z owocami wyglada ciekawie i to mi sie bardzo podoba ze jest szczelnie zapakowana dzieki temu pozostanie aromat herbaty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czuję mięte przez rumianek gdy widzę herbatę zieloną.Wszystko jest tylko kwestią gustu i jeśli lubicie pić takie herbatki to dobrze ja jednak pozostanę tylko obserwatorem a nie smakoszem.

    OdpowiedzUsuń