środa, 28 stycznia 2015

White Tree Mydło w bloku mango - OPINIA

Zapraszam na opinię o mydle w bloku mango jakie otrzymałam od firmy White Tree.



Zacznę od zapachu który mi przypadł do gustu i to bardzo. Jest soczysty, intensywny, zdecydowanie mydełko pachnie jak mango. Aromat unosi się w całej łazience podczas mycia i długo zostaje na skórze.

Mydełko ma kształt prostokąta. Dość dobrze się mieści w dłoni, nie miałam żadnych problemów typu, że mi uciekało podczas używania.

W mydełku znajdziemy zatopione kawałki mydełka (nie potrafię wam tego inaczej opisać), wygląda to bardzo ładnie. Takie same kawałeczki znajdziemy na górze mydełka, te troszkę się sypią ale tylko do pierwszego użycia. Całość prezentuje się bardzo ładnie, śmiało można takim ręcznie robionym mydełkiem obdarować kogoś bliskiego.




Mydełko zdecydowanie nie wysusza skóry, a wręcz przeciwnie delikatnie ją nawilża. Świetnie nadaje się zarówno do dłoni jak i całego ciała. Nie podrażnia, nie uczula.

Jego konsystencja pozostaje cały czas twarda czyli nie robi się „papkowate” czego osobiście bardzo nie lubię.

Mydełko jest śliczne, ma cudowny i długotrwały zapach, nie robi się „papkowate” i nie wysusz. Dla mnie mydełko rewelacyjne i z ochotą polecam.



Zalety:
·      Ręcznie robione.
·      Ładne wizualnie.
·      Śliczny, długotrwały zapach.
·      Nie robi się „papkowate”.
·      Nie wysusza skóry.
·      Nie podrażnia, nie uczula.

Wady:
Brak

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę White Tree oraz na FB.


Mydło w bloku mango znajdziecie TU.

28 komentarzy:

  1. Prezentuje się rewelacyjnie:) Uwielbiam zapach mango! Nawilżenie skóry także zapewnia,więc jest to mydełko idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wg
    mnie mydelko nadalo by sie na maly upominek prezentuje sie super
    .nawilza skore to ogromny plus jaki ma wzraz z zapachem lubie zapach
    owocow na swojej skorze tak wiec go tez polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm ciekawe chetnie bym przetestowała na sobie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo fikuśnie to mydełko :) Nie ma nic lepszego niż ręcznie robione mydełko-bo i skład i wygląd nie ma porównania do tych hurtowo robionych.Ja nie lubię mydeł w kostce bo te co zazwyczaj kupowałam robiły się szybko ciapowate ale widzę,że kolejne mydełko które nam pokazałaś przeczy temu wszystkiemu i można śmiało kupić.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że te ręcznie robione nie robią się ciapowate, też nie lubiłam mydeł w kostce ale ostatni zmieniłam zdanie, ale tylko do tych ręcznie robionych :-)

      Usuń
  5. Wygląda ciekawie, na początku pomyślałam, że jest w nim makaron. Zapach też wydaje mi się bardzo ciekawy bo o takim zapachu mydełka jeszcze nie miałam i co najważniejsze przy moim typie skóry nie wysusza. Moim zdaniem warte wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzisz każdy ma inny gust mnie się podoba wizualnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to mnie pani zaciekawiła,lubię takie nowości a zapach w łazience zdecydowanie poprawia nastrój.White Tree. byłam na tej stronce i chyba zostanę tam dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda obiecująco :) Jeszcze ten soczysty owocowy zapach :) Która z nas nie lubi rzeczy, które cieszą oko i nasz nosek :) A to mydełko jak widzę posiada same zalety

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem szczerze ,że na pierwszy rzut oka przypomina zamrożoną zupkę chińską :D ale z Pani opisu na prawdę kusi aby je kupić i przetestować . Zapach mango , który bardzo lubię a d tego ogromny plus za to ,że z mydła po użyciu nie robi się papka - kusi , kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz częściej mydełka robione ręcznie zastępują te kupowane w supermarketach, a dlaczego? jest własnie wiele zalet, które wypisałaś, oprócz estetycznego wyglądu, które zachęca do mycia, zapachu który kusi nasze nozdrza :) to dla mnie największa zaleta to ta nie papkowatość. Jak kiedyś wspomniałam ja myje ręce mydłem w płynie, bo nie lubię obślizgłego zwykłego mydełka, tylko mój mąż ciągle myje a potem muszę myć pudełeczko, i to w sumie co kilka dni, by jakiś ład na umywalce zachować :) Chyba to najwyższy czas by wreszcie zmienić mydło zwykłe na takie "eleganckiej postaci" :)

    AAA wiem,że wielki problem to jest nauczyć dzieciaszki mycia rączek, widzę to po siostrzeńcu i tak sobie myślę, czy robią takie np., w kształtach misia, pieska itp..
    Idę looknąć na stronkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu akurat nie ale są ręcznie robione mydełka dla dzieci.

      Usuń
  11. Wyglada bardzo interesujace w sumie duzo sie tutaj dowiaduje o nowych rzeczach o kotrych niemialam pojecia bardzo mnie to cieszy mydelko najwaznijesze ze nawilza skore i nie jest sucha jak to czasem bywa przy stosowaniu innych mydel i zapach zniewalajacy ze jest intensywny to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe mydełko zwłaszcza że nie robi się z niego papka uwielbiam czuć zapach mydełka w łazience

    OdpowiedzUsuń
  13. super mydełko:) uwielbiam ostatnio mydła i ajjj chciałabym mieć to :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niebanalne to mydełko.Produkcja ręcznie robionych mydełek idzie teraz pełną parą bo już znudziły nam się typowe mydła z półek sklepowych.Nie dość,że fajnie pachnie,nawilża to wygląda niestandardowo :)

    OdpowiedzUsuń