niedziela, 4 stycznia 2015

Sprzedaż Misz-Masz Komin - OPINIA

Zapraszam na opinię o kominie jaki otrzymałam od firmy Sprzedaż Misz-Masz.

Komin jest dość spory tak więc jak bym go nie ułożyła doskonale zakrywa całą szyję córki. Dzięki temu jest doskonale zabezpieczone przed zimnem czy też wiatrem.


Z jednej strony materiałem jest mięciutka i milutka minkina w czerwonym kolorze.



Po drugiej bawełna w kwiatuszki.


Bardzo spodobało się to połączenie zarówno mnie jak i córce. Całość idealnie do siebie pasuje i ładnie się prezentuje.



Komin jest dopracowany w każdym szczególe. Nigdzie się nie pruje, jest idealnie prosty. Oba materiały są miękkie i miłe, pozostają takie także po praniu w pralce.

Moim zdaniem komin jest ładny, ciepły i solidnie zrobiony z dobrego materiału. Polecam z wielką ochotą.

Zalety:
·       Ładniutki.
·       Dwustronny.
·       Spory więc dokładnie chroni szyję.
·       Cieplutki.
·       Milutki materiał.
·       Doskonale uszyty (żadnych niedociągnięć, nic się nie pruje).

Wady:
Brak

Moja opinia – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Sprzedaż Misz-Masz

16 komentarzy:

  1. Ślicznie wygląda, a kolorek super, córa wygląda ślicznie, my też kochamy takie rzeczy i jeszcze z minky, który uwielbiamy, na pewno musi być cieplutki i milutki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poznaje w tym roku, w zeszłym był szalik i sama nie wiem po co się z nim męczyłam

      Usuń
  2. Amelka wygląda rewelacyjnie:) Minka jest świetnym materiałem,przypomina mi plusz :) komin na pewno cieplutki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobre porównanie, ale fakt jest mięciutki jak plusz :-)

      Usuń
  3. Kominy są rewelacyjne,lepsze od zwykłych szalików.Widać tutaj jakość a ja mam podobny dla synka bo niedawno wygrałam w konkursie.Również przyłączam się i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mój nie ma ale szalikom mówię nie od jakiegoś czasu (nie licząc jednego jaki ma córka ale ręcznie robiony)

      Usuń
  4. piekny
    ten konin tez mielismy szaliki a teraz komin jestem mega zadowolona tak
    wiec polecam a ten widac ze solidny i niema tu fuszerki osoba wykonala
    go z dokladnoscia

    OdpowiedzUsuń
  5. jak w zeszłym roku wchodziły kominy to tak sobie myślałam (a mam niedoczynność tarczycy),że jak ja mogę takie coś nosić, jak ze szalikiem się duszę, a co dopiero z taką "obrożą" ale moja babcia zrobiła mi taki śliczny rdzawy na drutach :) Kocham go :D
    Jak zobaczyłam ten, który recenzujesz :d kurcze no super :) a kolory prześliczne :) Materiał minki jest rewelacyjny :) taki tylko do przytulania :)) a bawełna zawsze idealnie się układa :)
    Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest rewelacyjny, a jak już gdzieś pisałam, jakbyście zobaczyły co ja robię z rzeczami zanim opinię napiszę, to byście się uśmiały, ale wiem, że jak napiszę solidny to jest solidny :-)

      Usuń
  6. Najważniejsze aby komin dobrze opatulał szyję dziecka i nic nie drapało :) a tu widzę,że spełnia te warunki i dodatkowo jest kolorowy i milusi w dotyku.Córa zadowolona zresztą każdy byłby zadowolony z takiego rozwiązania zamiast szalików :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietnie sie prezentuje najwazniejsze ze cieplutki, cora slicznie wyglada

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sprawa cieplutkie mięciutkie musze pomyśleć o zakupieniu Sylwia Dworaczek

    OdpowiedzUsuń