piątek, 30 stycznia 2015

Piątnica Kasza jęczmienna - OPINIA

Zapraszam na opinię o kaszy jęczmiennej jaką otrzymałam od firmy Piątnica.



Każdy z nas chyba wie, że kaszę powinno się jeść. Jest zdecydowanie produktem zdrowym i można ją wykorzystać na wiele sposobów. U mnie padł wybór na gulasz mięsny. Obiadek wyszedł wyśmienity (może przestane twierdzić, że kucharka ze mnie kiepska bo ostatnio coraz lepiej mi idzie, tak trochę się musiałam pochwalić J).


Pierwsze na co zwróciłam uwagę to czas gotowania. Zazwyczaj miałam tak, że aby kasza była mięciutka (a taką dzieci lubią) musiałam ją gotować dłużej niż na opakowaniu piszę. Tu zdecydowanie wystarczy czas z opakowania, a kasza wychodzi idealnie miękka, rozpływająca się w ustach.


W opakowaniu znajdziemy cztery woreczki z kaszą. U mnie wystarczyły na obiad + obiad dla dzieci na drugi dzień czyli standardowo.



Zwróciłam uwagę na jeszcze jedną według mnie dość istotną rzecz. Do tej pory kupowałam dużo droższą kaszę, a mimo to zdarzały się drobne, twarde ziarenka. Gdy córka na takie trafiła, przez jakiś czas nie było mowy o zjedzeniu kaszy. W kaszy Piątnica nie znalazł nikt z nas takiego twardego ziarenka, co sprawia, że dla mnie została numerem 1.

Smaczna, zdrowa i do tego bez zbędnych niespodzianek. Z przyjemnością polecam.


Zalety:
·      Czas gotowania zgodny z tym podanym na opakowaniu.
·      Brak twardych „ziarenek”.
·      Zdrowa.
·      Można wykorzystać do wielu potraw.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Piątnica oraz na FB.


Kaszę jęczmienną znajdziecie TU.

26 komentarzy:

  1. Moja rodzina uwielbia kasze szczególnie z gulaszem i ogórkiem kiszonym albo czerwona kapustką

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie tez jedza kasze i nie trafilo sie twarde ziarenko, choc kto wie moze bylo... ;) sama lubie gulasz z kasza jest pyszny

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam gulasz z kaszą:) Ale niestety nie mogę go jeść zbyt często, bo potem mam problemy z jelitami:( Synek także lubi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to faktycznie nie za bardzo jak później się masz męczyć.

      Usuń
  4. Gulasz z kaszą mniam ale bez ziarenek bo nie lubię gdy jest chrup...

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak kaszę powinno się jeść :) ,,, chyba najsmaczniejsza jest właśnie z gulaszem .

    OdpowiedzUsuń
  6. niespotkalam sie z twardymi ziarenkami a kasze jadawmy nawet ta ciemna jest duzo lepsza i zdrowsza polecam ja bo warto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ciemniej jeszcze się nie przekonałam, ale może kiedyś.

      Usuń
  7. uwielbiam tą kaszę a szczególnie z gulaszem. miammm

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bardzo lubię kaszę i gulasze :) i też nie lubię tych twardych cząstek, które często sie znajdują. Piątnica hmm ale produkty chyba są w supermarketach, bo nazwę kojarzę.
    A cena.. masz rację- niska i jak do tego idealnie smaczna to wszystko bardzo zachęca do zakupy :) Aż mi ślinka cieknie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kupisz nie tylko internetowo ale również w sklepach.

      Usuń
  9. Kasza jest zdrowa i też chętnie się nią zajadamy.A Piątnica to zawsze rzuca mi się na myśl nabiał ale to chyba jest inny producent.Chętnie i ja się na nią skuszę.A cena jest śmiesznie niska porównując te co są na sklepowych półkach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kaszę z piątnicy, zawsze ją kupuję, bo jest najlepsza, mięciutka- a dla małego dziecka to wprost idealnie, nie klei się i smakuje naprawdę dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też najczęśiej kasze do gulaszu używam a ostatnio zdarzyło mi sie zapomniec kupic ryżu i dałam do gołabków , Ja odstawiam ugotowaną kasze pod przykryciem na jakies 10 15 minut ,dochodzi sobie pod poduszką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kaszę warto jeść a widzę,że tu jest dużo jej zwolenników.Dobrze,że ziarenka są miękkie więc śmiało mogę dać synkowi chociaż do tej pory pluł kaszą więc może do tej się przekona.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja szczerze powiem ze nie cierpie kaszy choc niewiem jaka by to byla poprostu jedni cos lubia a drudzy nir tak to juz jest kazdy ma swoje smaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pewnie, ja nie lubię czarnej herbaty, choć jedna mnie skusiła ale o tym innym razem :-)

      Usuń