sobota, 17 stycznia 2015

Peloponea Design Opaska "Morski kwiat" - OPINIA

Zapraszam na opinię o opasce do włosów "Morski kwiat" jaką otrzymałam od firmy Peloponea Design.



Zacznę dość ciekawego rozwiązania. Ozdobę można przypinać i odpinać. Mocuje się ją na zatrzask, co jest szybkie i łatwe. Osobiści mam pierwszy raz styczność z takim rozwiązaniem i muszę przyznać, że jest praktyczne. Ozdobę zdecydowanie bezpieczniej się przechowuje gdy jest odpięta.



Kwiatuszek który zdobi opaskę jest solidny i bardzo ładny. Wszystko jest dopracowane w najdrobniejszym szczególe, idealnie proste i bardzo dobrze połączone w całość, dzięki temu się nie rozpada. Środek kwiatka to plastikowy dżet który mi się podoba.


Opaska jest dość cienka ale się nie łamie, co muszę przyznać mile mnie zaskoczyło, zazwyczaj takie opaseczki nie wytrzymują długo na dość gęstych włoskach Amelki.


Od strony główki znajdziemy ząbki które doskonale utrzymują włoski. Ich sporą zaletą jest to, że są zakończone na okrągło, dzięki czemu nie przeszkadzają, nie drapią i nie wbijają się w główkę.


Opaska jest śliczna i solidna, a ozdoba jest odpinana. Zarówno z swojej strony, jak i z strony córki ogromnie polecam.



Zalety:
·       Odpinana ozdoba.
·       Solidna.
·       Ładna.
·       Ząbki okrągłe, nie drapią.
·       Dobrze trzyma włoski.

Wady:
Brak

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Peloponea Design oraz na FB.


Opaskę "Morski kwiat"znajdziecie TU

24 komentarze:

  1. same
    zalety takiej opaski swietna sprawa .tez jestem zaskoczona ze dlugo
    wytrzymala jest przy tym ze cienka ale piekma jest .warta uwagi dla tej
    co ma dziewczynke

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna opaska i super zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozwiązanie z tą odpinaną ozdobą, jak dla mnie bomba i bardzo elegancka ta opaseczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie bomba :) Widać tu solidność opaski i sam fakt,że ten kwiat jest odpinany to już mega atut.Ostatnio moja bratowa kupiła dla swojej córki też opaskę z dużym kwiatem i mała odpowiedziała jej,że nie pójdzie nigdzie w takiej...co zrobić z tymi dzieciakami....mają humorki te nasze szkraby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj mają, dlatego moja sama wybiera, cóż mamy czasami inny gust

      Usuń
  5. Świetna opaska najważnijesze ze bardzo wytrzymala jest i nie wbija co czesto jest problemem opasek i oczwywiscie bardzo ladnie sie wyglada ta koarda jest piezka zdoba nie ma w tym nudy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety dość często się wbijają, ta na szczęście nie

      Usuń
  6. Rewelacja :) Moja Tosia jest jeszcze za mała, bo widzę, że opaska ma ząbki, ale jest śliczna, a to rozwiązanie z odpinaną kokardą super :) Można mieć inne modele kokardek i robić każdego dnia inną :) do wyboru do koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna opaska. Kolorystycznie bardzo fajnie wygląda ale najważniejsze że nie uciska główki. To prawda że większość jest trudna do noszenia przez ucisk.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czego to nie wymyślą dla tych naszych pociech :) Ale dobrze niech wymyślają bo efekty jak widać są rewelacyjne.Najważniejsze,że opaska jest wykonana na wysokim poziomie a co do ozdoby to już kwestia gustu bo najważniejsze aby małej właścicielce się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna opaska. Dla nas najważniejsze są te małe ząbki, dzięki którym opaska zostaje na miejscu. Przy mojej ruchliwej 2-latce wszystko ześlizguje się z włosków. Duży plus za to że ząbki są zaokrąglone i nie drapią główki dziecka. K.Kotlarek

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam opaski, a ta jest przepiękna i przede wszystkim orginalna....

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna opaska a do tego od razu kojarzy mi się z morskim motywem ...świetnie by pasowała do bluzeczki w paseczki :) ... Śliczna

    OdpowiedzUsuń
  12. Kojarzy mi się ze strojami ludowymi :)!

    OdpowiedzUsuń