sobota, 3 stycznia 2015

Manufaktura Polka Powidła z czarnej jagody - OPINIA

Zapraszam na opinię o powidłach z czarnej jagody jakie otrzymałam od firmy Manufaktura Polka.



Zacznę od pewnej dość ważnej dla mnie informacji a mianowicie składu. Powidła zawierają dużo owoców (aż 140g na 100 g powideł) i żadnych chemicznych ulepszaczy, czyli są bezpieczne i zdrowe, można bez obaw dawać dziecku.

Powidła mają pyszny, jagodowy smak. Można je zjadać na wiele sposobów, u nas jednak wybór padł na naleśniki. Wyszły bardzo smaczne, nie mdłe. Bez problemu można było wyczuć kawałki owoców. Naleśników było naprawdę dużo (z ponad pół kg mąki i litra mleka), a wieczorem nie było po nich śladu, co mówi samo za siebie, jakie smaczne były.



Przyznam szczerze, że są to jedne z najlepszych powideł jakie jadła, jak domowe, przypominają mi czasy jak babcia sama takie rzeczy robiła. Z ogromną przyjemnością polecam, są nie tylko pyszne ale i zdrowe J.

Zalety:
·       Pyszne.
·       Z wyczuwalnymi kawałkami owoców.
·       Nie mdłe.
·       Brak chemicznych dodatków.

Wady:
BRAK

Moja opinia – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Manufaktura Polka oraz na FB.


16 komentarzy:

  1. Niedawno była też opinia tyle,że o powidłach z czarnej porzeczki.Cóż widać,że nadal są smaczne i kolejny smak stał się strzałem w 10.I sam producent ma informację,że są ich produkty są w 100% naturalne i mamy na to dowód :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o swietnie sam naturalny sklad, a nalesniki apewne pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pyszne, nawet dnia nie przetrwały a u mnie naleśników dużo się robi

      Usuń
  3. strzal
    w dyche i mam pomysl na kolacje beda nalesniki dzieki twojej opini i
    pysznym powidlom w mojej szafce tez sie znalazly babcine smakolyli

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam powidła,a te wyglądają przepysznie:) Tylko zjadać;) Naturalny skład i duża ilość owoców to idealne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też myślę że połączenie idealne, nic innego dodawać nie trzeba :-)

      Usuń
  5. Ja też uwielbiam powidła i dżemy, ale głównie to robi je moja babcia, rzadko kupujemy, te robione nie mają tyle cukru, sztucznych dodatków i konserwantów, a te na pewno są przepyszne, aż mi ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te właśnie też nie mają tych wszystkich zbędnych świnst

      Usuń
  6. Konfitury,dżemy,powidła wszystko to pyszne tylko jakoś nie odróżniam tego wszystkiego. :) Najważniejsze,że smaczne i można wykorzystać do wielu rzeczy.Skoro naleśniki szybko zniknęły mamy odpowiedź,że są warte zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam czarne jagody ale nalesnikow nigdy z nimi nie robilam a dawalam jako dodatek na polew do owocowych pierogow lub omletu i czas zrobić nalesniki .

    OdpowiedzUsuń
  8. My jesteśmy jagódki, czarne jagódki :D
    Aniu slinka cieknie i wiesz co zrobiłam ?
    wysłałam mężusia do sklepu niech mi znajdzie powidła z czarnej jagody :)
    Ach te zachciewajki :)
    Zachęcająca jest naturalność, brak dodatków i owoce :D
    mniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale takich ci nie kupi, wiem co mówię, bo próbowała nie raz kupić coś co ma choć 3 rzeczy w składzie i nie udało mi się cała litania, a tu owoce i cukier i nic więcej

      Usuń