czwartek, 1 stycznia 2015

Littleindia herbata Ghazal Super Ceylon Earl Gray - OPINIA

Zapraszam na opinię o herbacie Ghazal Super Ceylon Earl Gray jaką otrzymałam od firmy Littleindia.



Kiedyś już wspominałam, że nie jestem zwolenniczką czarnej herbaty, a więc pisząc swoją opinię nie byłabym fer. Skoro czegoś nie lubimy oczywiste jest, że będzie dla nas nie dobra, a nazwa firmy nic tu nie zmieni. Tak więc opinia jest na podstawie wrażeń męża który czarną herbatę lubi i pija.

Zacznę od zapachu który jest bardzo intensywny. Już przez folię śmiało można go poczuć, gdy otworzymy opakowanie ładnie unosi się w pomieszczeniu. Po zaparzeniu troszkę zmniejsza swą intensywność ale nadal jest dobrze wyczuwalny.

„Alghazaleen Earl Grey jest mieszanką z najświeższych herbat z gór Cejlonu i oleju z owoców bergamot. Rezultatem jest świeża, mocna herbata cejlońska  o wyraźnym smaku Earl Grey.” Tak pisze o niej producent na stronie, a mąż się z tym zgadza w 100%. Herbata jest mocna, a jej smak jest bardzo intensywny, jednocześnie nie czuć goryczy co w niektórych herbatach typu „Earl Grey” się zdarza.

Herbata ma formę torebek, trwałych i wygodnych w użyciu. Na końcu sznurka znajdziemy zawieszkę która jest na tyle spora, że sznureczek nie wpada nam podczas zalewania do środka, a więc nasze palce są bezpieczne J.


W opakowaniu znajdziemy 100 sztuk po dwa gramy, czy spory zapas herbaty w dość rozsądnej cenie.



Według męża herbata jest bardzo dobrej jakość, porównywalna do herbat z górnej półki i poleca.


Zalety:
·       Smaczna.
·       Mocna.
·       Ładny, intensywny zapach.
·       Forma ekspresowych torebek.
·       Dużo sztuk w opakowaniu.

Wady:
Brak

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Littleindia oraz na FB.


Herbatę Ghazal Super Ceylon Earl Gray znajdziecie TU.

21 komentarzy:

  1. z checia bym wyprobowala choc nie jestem zwolenniczka czarnej herbaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. z miłą chęcią bym teraz wypiła taką herbatkę:) szkoda, że trzeba się naszukać w sklepach tych dobrych herbat, bo niestety, ale ciężko jest o dobra herbatę na sklepowej półce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tej nie znajdziesz u nas raczej tylko w tym sklepie internetowym ją widziałam

      Usuń
  3. ja
    wam sie przyznam jestem herbatomaniaczka i uwielbiam poznawac je i
    wypijac litry herbaty dziennie czarna owocowa niewazne jakie uwielbiam
    je

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarna herbata to jest to co lubię najbardziej.Oczywiście piję też owocowe ale dla mnie to już nie to samo.Muszę koniecznie wypróbować skoro widać same zalety a coś nowego w końcu do picia by się przydało :) Herbata herbacie nie równa więc z miłą chęcią i ja ją przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie pije herbat chyba ze jestem chora to z cytryna i imbirem ale wtedy pije czarną i zgodze sie ze w sklepach trudno o dobrą herbatę . Muszę kiedyś ją spróbować .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś były dobre herbaty, teraz taką ze świecą szukać :-)

      Usuń
  6. Ja jestem zwolennikiem czarnej herbaty.Mam już swoją ulubioną ale lubię smakować różności więc kto wie może i tak herbata by mi również zasmakowała :) Można rzecz,że w typowych sklepach nie ma zbytniego wyboru ale od czego mamy internet tutaj można znaleźć herbaty z każdego krańca świata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie internet zdecydowanie nam ułatwia życie :-)

      Usuń
  7. Lubię czarną herbatę, synek też często pije. Opakowanie 100 sztuk jest wygodne i daje nam odrobinę oszczędności. Super sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety lub stety raczej nie pijam herbat, jeśli mam wybór piję kawę :P
    hektolitry wypiłam jej w ciąży i podczas karmienia synka od tamtej pory herbata to zło konieczne. Jednak dla gości i rodziny w szafce mam zawsze kilka rodzai.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam Earl Gray,ale mój stomatolog niestety mi doradzał pić zbyt mocną,bo niestety herbaty wszystkie oprócz białej i zielonej zostawiają osad na zębach, jednak wiecie co, raz nie zawsze, dwa razy nie często :)
    Zastanawiam się, czy robią też opakowania po 50 szt. chociaż patrząc na cenę, to pewnie i tak te 100 wychodzi ekonomicznej -po prostu byłoby na dłużej :)
    Fajnie,że ma intenstywny zapach i smak,no i nie czuć goryczy (co w Liptnonie np. jest bardzo wyczuwalne )
    Super, warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspomniana firma oferuje również herbatę czarną, zieloną i aromatyzowaną kardamonem. Ta ostatnia jest cudna na aktualna pogodę. Rozgrzewa swoim intensywnym aromatem i orzeźwiającym smakiem. Super sprawa na zimę. Polecam. Przed Świętami mieli wysyłkę za darmo, możne była zakupić kilka drobiazgów na świąteczne potrawy :)

    OdpowiedzUsuń