niedziela, 4 stycznia 2015

Dermaglin maseczka do twarzy Kleopatra - OPINIA

Zapraszam na opinię o maseczce do twarzy Kleopatra jaką otrzymałam od firmy Dermaglin.




Jest to maseczka która moim zdaniem ma dużo zalet i jedną lecz dla mnie dość uciążliwą wadę i właśnie od niej zacznę. Gdy nałożymy ją na twarz i zaczyna wysychać czyli działać bardzo ściąga skórę. Dla mnie uczucie dość nieprzyjemne, z drugiej strony mówią, że by być pięknym trzeba trochę pocierpieć.

Zaletą jest jej działanie. Do mojej cery mieszanej – trądzikowej jest świetna. Matuje, sprawia, że pory się zwężają, skóra jest delikatna i miękka. Uwielbiam swoją skórę gdy ją zmyję.

Ma dość gęstą konsystencję, nakłada się ją bardzo łatwo. Na twarzy zostaje jakieś 15 min, a z usunięciem nie ma najmniejszych problemów.

Maseczka jest dość wydajna. Jedna saszetka bez problemów starcza na dwie aplikacje.

Czy ją polecam? Powiem Wam tak, ja na pewno po nią sięgnę jeszcze nie jeden raz, mimo, że nie lubię tego uczucia gdy jest na twarzy. Efekt jaki mi daje jest wart 15 minut dyskomfortu.

Zalety:
·       Nadaje skórze miękkość i delikatność.
·       Zmniejsza pory.
·       Oczyszcza.
·       Matuje.
·       Łatwa aplikacja.
·       Wydajna.

Wady:
Gdy jest na twarzy mamy uczucie bardzo ściągniętej skóry.

Moja ocena – 8\10

Serdecznie zapraszam na stronę Dermaglin oraz na FB


17 komentarzy:

  1. Miałam przyjemność ją wypróbować na mojej mieszanej skórze i jest rewelacyjna:) Owszem ściąga skórę,ale wg mnie nie jest to aż tak kiepskie uczucie;) można dodać kilka kropli jakiegoś olejku,kiedy maseczka zaczyna wysychać i problem znika:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o na to nie wpadłam i z chęcią spróbuję, dla mnie jednak jest to dość nieprzyjemne uczucie

      Usuń
  2. Jak tak piszecie to mam chęć się skusić na taką maseczke bo pierwsze małe zmarszczki sie pojawiły .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nie ale za to mam trądzik i mam go dość, a ona pomaga na niego

      Usuń
  3. mi
    takie sciaganie nie przeszkadza i chetnie bym wyprobowala ja u siebie i
    oczyscila swoja twarz mamy podpowiedz o olejku ciekawa jestem jak by
    dala sobie rade z moja twarza

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze,że maseczka jest skuteczna.Nie miałam okazji jej wypróbować więc sugeruję się tutaj recenzją.Nie wszystkie tego rodzaju maseczki się sprawdzają o czym miałam okazję już się przekonać i właściwie przez to się zraziłam i przez długi czas żadnych narazie nie używam.Może w końcu się przełamię i tej wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam swojego ideała wśród maseczek i mimo, że próbuję różnych, jak na razie zawsze wracam do tamtej

      Usuń
  5. Cierp ciało jak chciało :) Lepiej 15 min się pomęczyć i wyglądać później niczym Kleopatra :) Jak faktycznie działa i ma swoje określone właściwości to nie widzę tu żadnych wad.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, ale podobno że jak ściąga skórę to dobrze działa, chętnie sama bym taką popróbowała, lubię nowości a maseczki często robię :) Martyna K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak słyszała, może jestem po prostu za delikatna :-)

      Usuń
  7. Aniu to że ściąga skórę- większość maseczek ściąga :( a miałaś kiedyś takie igiełki wbijane w twarz? Ja wygrałam zabieg w jednym z kaliskich gabinetów kosmetycznych i ojjj to było nieprzyjemne, a jak wszyłam to wyglądałam jak poparzona, no ale jak to moja siostra zawsze mówi- chcesz być ładna cierp :D
    Rewelacja :)
    i powiem szczerze, czasem lepiej działają domowe sposoby, takie jak ów Kleopatra niż zabiegi u kosmetyczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem ci, że nie miałam takich igiełek i to nie dla mnie, nie lubię stwarzać sobie bólu taki już typ ze mnie :-)

      Usuń
  8. O jak ściąga to dobrze trzeba spróbować :) Sylwia Dworaczek

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm, ściąga? Lubię takie maseczki :D

    OdpowiedzUsuń