środa, 10 grudnia 2014

Wydawnictwo Liwona książeczka pt.: „Brzydkie kaczątko" - OPINIA

Zapraszam na opinię o książeczce pt.: „Brzydkie kaczątko” wydawnictwa Liwona.


Chyba nikomu nie muszę pisać o czym bajka opowiada. Piękna historia ze wspaniałym morałem. Warto, aby każdy maluch ją poznał i zrozumiał, że inny niż ja nie znaczy gorszy.

Bardzo podoba mi się to, że możemy ją czytać na dwa sposoby – sami maluszkowi oraz z podziałem na role ze starszakiem.


Książeczka jest w twardej oprawie, tak więc solidna. Kolejnym zabezpieczeniem przed zniszczeniem jest to, że jest zarówno szyta, jak i klejona.

Na stronach książeczki znajdziemy piękne ilustracje w żywych kolorach. Zdecydowanie zachęcają dziecko do jej wielokrotnego przeglądania.



Do książeczki dołączona jest płyta na której narrator czyta. Jest to fajna sprawa, gdy potrzebujemy coś zrobić czy chcemy mieć choć chwilę dla siebie.


„Brzydkie Kaczątko” wydawnictwa Liwona to piękna i mądra książeczka, którą według mnie każdy maluch powinien poznać.

Zalety:
·       Piękna historia ucząca dziecko tolerancji.
·       Można czytać z podziałem na role.
·       Dołączony audiobook.
·       Piękne ilustracje.
·       Twarda oprawa.
·       Szyta i klejona.
Wady:
Brak
Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę LIWONA oraz na FB

Książeczkę pt.: „Brzydkie kaczątko” znajdziecie TU 

13 komentarzy:

  1. Jest pięknie ilustrowana, uwielbiałam tą książkę jak byłam mała;)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne
    sa te ksiazeczki my je uwielbiamy maly chetnie po nie siega sam oglada
    i stara sie po swojemu czytac co tam jest .czasem jest kupe smiechu z
    tego jego opowiadania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój też tak robi, a śmiechu jeszcze więcej bo po ludzku nie mówi

      Usuń
  3. Bajeczka ponadczasowa :) Świetnie,że wydawnictwa nadal wracają do bajek,które znamy my,poznają nasze dzieci i jeszcze wnuki,prawnuki :) Piękne ilustracje,mądry przekaz i solidna oprawa z pewnością zachęcają do zakupu :) Płyta Cd z pewnością też jest atutem bo gdy maluch może dodatkowo słuchać i zaglądać do książeczki :) Zasłużona ocena :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ilustracje, wprost idealne dla mojego dziecka, które ostatnio całuje księżniczki w książeczkach ;) Uwielbia obrazki, czytania jakoś mniej, ale wszystko pewnie przyjdzie z czasem, za to tutaj mogę najpierw pokazywac obrazki, a później będzie można czytać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne ilustracje a co najwazniejsze twarda oprawa uwielbiam te ksiazke

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajka,którą znamy wszyscy z pięknym przekazem.Dziecko zawsze zwraca uwagę na piękne ilustracje i tym możemy zachęcić dziecko właśnie do jej przeczytania.Można nawet zrobić sobie małe przedstawienie z mamą czy z rodzeństwem skoro jest podział na role :) Zawsze warto tak pożytecznie spędzać czas z naszymi pociechami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bajeczna :) Mam dobrą pamięć i nadal pamiętam bajeczki które moja mamusia mi czytała i te które były na kasetach :)
    Masz Aniu rację, ilustrację są śliczne, a barwy żywe pozwolą również na zapoznanie sie kolorami z dzieckiem :) Następna rzecz rewelacyjna to szycie :) mam bajeczkę, która moja Tosia rozwaliła swoimi rączkami :( ale takie są uroki bajek klejonych -aw tym wypadku mamy 2 zabezpieczenia .
    Dla mnie rewelacja :) Czytanie bajek bardzo zbliża i zwiększa więź między rodzicem a dzieckiem a gdyby nasze gardełko zachorowało, zawsze ów bajeczkę możemy włączyć na CD :))

    OdpowiedzUsuń
  8. O!Książka jest szyta,cudownie.Bajka o Brzydkim kaczątku to jedna z pięciu kanonów mojego dzieciństwa.Moje dzieci też kochają te bajki a szczególnie o kaczątku,Ewuni aż łezka w oku się kręci gdy czytamy.Audiobook rzeczywiście to dobry pomysł,gdy dziecko zna już bajkę chętnie zasiada przed monitorem zasłuchując się i wertując książeczkę a mama może spokojnie dokończyć obiadek.

    OdpowiedzUsuń