sobota, 20 grudnia 2014

Mentor Cosmetics Poland Mydło SPA - No.782 - OPINIA

Zapraszam na opinię o  mydle SPA - No.782 jakie otrzymałam od Mentor Cosmetics Poland.



Zacznę od zapachu. Dla mnie głównie czuć białe piżmo z lekką nutą wanilii (ale naprawdę lekką, trzeba dobrze się nawąchać aby wanilię poczuć). Zapach jest piękny, delikatny, pozostaje na skórze jakiś czas.

Jak widzicie na zdjęciu mydełko ma tak jakby dwie części – bursztynową i białą. Zauważyłam, że bursztynowa część daje zapach, a biała pianę. Bardzo ciekawe rozwiązanie z którym ja jeszcze styczności nie miałam.


Mydełko dobrze się pieni. Tworzy kremową pianę która nie tylko doskonale myje ale również nawilża i pielęgnuje. Po umyciu ciała nie mam potrzeby nałożenia balsamu czy innych „nawilżaczy”.

Jego wydajność jest dość duża. Mydełka używam do ciała i do rąk od około dwóch tygodni i jak mam być szczera nie ubyło go za dużo, a czasem i mąż po niego sięga i córka do mycia rąk.

Muszę wspomnieć jeszcze o jednej rzeczy. Mydła w kostce lubią robić się ciapowate. Tzn pod wpływem używania i kontaktu z wodą na spodzie robią się miękkie, czego osobiście nie lubię. To mydełko cały czas jest twarde, ani trochę nie zmieniło konsystencji.

Jestem z niego bardzo zadowolona i z swojej strony polecam.

Zalety:
·       Nawilża.
·       Pielęgnuje.
·       Oczyszcza.
·       Wydajne.
·       Śliczny, delikatny zapach białego piżma.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Mentor oraz na FB
Mydło SPA - No.782 znajdziecie TU


16 komentarzy:

  1. super, ale ja osobiście nie przepadam za piżmem, za to wanilię uwielbiam, ale warto próbować, też nie lubię jak się mydła robią ciapowate, nieraz kupuję mydła w płynie, właśnie żeby uniknąć tej ciapowatości, ale one nie pachną jak te w kostce :) Martyna K

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow to super bo ja nie lubie jak mydlo sie robi miękkie dla tego używam w pkynie ale warto spróbować i zaciekawilo mnie jego właśnie dwa kolory .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wygląda:) uwielbiam zapach piżma i wanilii,więc jest to połączenie idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z takim mydełkiem jeszcze nie miałam do czynienia.I jestem mile zaskoczona,że cały czas są takiej samej konsystencji bo przynajmniej mydelniczka nie wygląda koszmarnie :) I dzięki temu,że jest dobrze zwarte to jest wydajne i to dla mnie duży plus :) I te dwa kolory,które każdy spełnia swą funkcję :) Jak dla mnie to mydełko jest godne polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. delikatny
    zapach wanilij musi byc fajna sprawa dobrze sie pieni i jest wydajny to
    ogromna zaleta .dwu kolorowe niespotkalam sie z takim i chetnie po
    niego siegne

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe mydełko i do tego ten delikatny zapach bo ja zbyt intensywnych nie lubię.Nie tylko myje ale także nawilża,widzę tu same zalety.Musi być dobry skład mydełka skoro nie mięknie i cały czas pozostaje w jednej formie.Warto mieć takie zakupione :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciemydełko :) zwróciło na mnie ogromne wrazenie zwlaszcza te dwa kolorki ;) jest wydajne i ma swietna konsysten:) bede musiala wypóbowac na wlasnej skorze

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety ja nie używam mydeł w kostce , wszystkie są dla mojej skóry za bardzo wysuszające, ale jako prezent byłoby super dodatkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to daje dużo kremowej piany, raczej nie powinno wysuszać :-)

      Usuń