wtorek, 16 grudnia 2014

Malý Génius Puzzle piankowe Ciuchcia 3D - OPINIA

Zapraszam na opinię o puzzlach piankowych Ciuchcia 3D jaką otrzymałam od firmy Malý Génius.




Taka pianka do tej pory kojarzyła mi się tylko z puzzlami i muszę Wam powiedzieć, że zabawki z niej zrobione są dość ciekawe. Niby pisze na niej 3+, ale (pod kontrolą) testowaniem zajął się syn i dla mojego 2 latka okazała się fajną zabawką.

Ciuchcia przyszła w formie plansz z których trzeba było najpierw powyrywać elementy, a dopiero później ją złożyć. Muszę przyznać, że mimo dokładnej instrukcji, mnie jej złożenie się nie udało. Pozostawały mi części, kółka spadały, dach odpadał, myślałam, że będzie kicha i będę odradzać. Na pomoc przyszedł mąż, który na drugi dzień, po prostu ją rozłożył i złożył od nowa. Okazało się, że jemu nic nie pozostawało, kółka nie odpadają do tej pory, a zabawka dość intensywnie używana, dach też na swoim miejscu. Tak więc złożenie to podstawa, później same przyjemności.






Elementy są dość grube, a co za tym idzie solidne. Ciuchcia używana już prawie miesiąc, a nie ma śladów użytkowania, żadna część nie potargała się, nic nie odpada.



A co myśli o niej mały tester? Jest to jedna z ulubionych zabawek. Może nią jeździć po dywanie, kółka się kręcą co mu się niezmiernie podoba. Może odpiąć sobie jakiś element i ponownie, sam włożyć. Jednak Ksawusiowi najbardziej podoba się to, że może nią rzucać do woli i nikt mu nie zwraca uwagi. Jest mięciutka, tak więc nie zrobi krzywdy ani sobie, ani nic nie porozbija.




Ciuchcia jest ciekawa, zajmuje malca na dłuższy czas, przy tym bezpieczna i solidna. Dodatkowo rozwija (wsadzanie elementu w odpowiednie miejsce). Z swojej strony poleca, warto podarować taki prezent malcowi.

Zalety:
·       Bezpieczna.
·       Solidna.
·       Rozwija (uczy dziecko jak wkładać element w odpowiednie miejsce).
·       Jeździ, a kółka się kręcą.
·       Kolorowa i ładna.
Wady:
Brak (złożenie nie uważam za wadę J )
Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Malý Génius oraz na FB

Puzzle piankowe Ciuchcia 3D znajdziecie TU

18 komentarzy:

  1. Prezentuje się rewelacyjnie:) i zgodzę się,że wiele zabawek pod okiem dorosłej osoby może być i dla mniejszych maluchów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te co nie pisze 3+ to mam wrażenie, że syn z nich wyrósł jakoś leżą bez zainteresowania w 80%

      Usuń
  2. :) Mamy taką samą i napisze a nie mówiłam, że drugi raz złożycie i będzie śmigać jak tralalala ;) Ja tez nie składałam z instrukcją a na czujca raczej i u nas jest to samo, rzucanie do woli, a mój syn ma jeszcze mniej niż Twój bo tylko 15 miesięcy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mówiłaś, a jakbyś nie powiedziała to bym stwierdziła, że do niczego tak więc dzięki

      Usuń
  3. super
    taka zabawka ladnie wyglada i pewnie niejeden chlopiec chcialby ja miec
    pewnie tez bede miala problem z jej zlozeniem ale od czego ma sie tate
    niech sklada z synkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem ci, że nie tylko chłopczyk, dziewczynka też frajdę by miała

      Usuń
  4. moja małżonka składała pół wieczoru bo instrukcji nie czytała, ale nie rozpadła się ciuchcia ani razu więc chyba dała radę. A sama ciuchcia super zabawka dla dziecka, mnie urzekła jej lekkość, to że jest kolorowa i zachwyt syna

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabawka rewelacyjna co utwierdziłam się w przekonaniu już drugi raz czy tając kolejną recenzję :) Ważne,że bezpieczna a dziecko może rzucać do woli gdzie jest to ważne w przypadku takich maluchów jak mój Mikołajek.Zabawka w 100 % godna polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wszystkie puzzle piankowe tak dobrze się trzymają a pociąg jest rewelacyjny :) Niby to puzzle a wygląda jak normalna zabawka bo typowe puzzle kojarzą mi się jako płaski obraz do ułożenia a tu te 3 D daje niezwykłą zabawkę zarówno do umilania czasu dziecku jaki i edukowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie złożenie to ciężko to widzę więc bez taty ani rusz a wyglad mi sie podoba jest kolorowa i koła krecace sie to frajda dla syna i że miękka bo mój jest na etapie rzucania wszystkiego ze schodów wiec te puzzle idealne .

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez bym prosiła o pomoc hehe niby instrukcja pod reka ale facet pewniej zlozy i sie trzyma co do zabawki swietnie sie prezentuje solidna i bezpieczna

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie zabawy z dzieckiem, zarówno z gotowych elementów jak i stworzonych przez nas.
    Możemy poprzez zabawę uczyć dziecko nowych umiejętności , a potem bawić się efektami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla nas hit!Braciszek konstruktor by poskładał a Ewka ciuch ciuch ciuch..jesteśmy za,zabawka wyróżnia się wśród płaskich puzzli.

    OdpowiedzUsuń
  11. Link do zakupu ciuchci nie działa już więc podsyłam nowy który znalazłem na drugim sklepie malego geniusza: http://toyformat.com/pl/katalog/vlacek-3d

    OdpowiedzUsuń