wtorek, 16 grudnia 2014

Kawa mielona Parana Espresso Italiano 250g

Zapraszam na opinię o kawie mielonej Parana Espresso Italiano 250g jaką otrzymałam od firmy KONESSO dawniej KawyWloskie.pl. Ponieważ ja nie pijam kawy testowaniem zajął się mąż.

Zacznę od opakowania które dla mnie jest dość ciekawe. Nie miałam wcześnie do czynienia z kawą zamykaną jak puszka.



Kawa ma ciekawy smak. Jest lekko gorzka, wyrazista. Mąż pija dość mocną kawę i aby taką uzyskać potrzebuje jej dwie płaskie łyżeczki na standardową szklankę, tak więc mogę śmiało stwierdzić, że jest dość wydajna.

Po zalaniu wodą z szklanki wydobywa się bardzo ładny aromat. Jak to mąż stwierdził „aż zachęca by się napić i obudzić” J

Jeśli chodzi o fusy to opadają dość wolno. Potrzeba jakieś 10 min od zalania do picia i niestety nie opadają w 100%, a pojedyncze pozostają. Jest to na pewno minus, lecz według męża nie duży.

Podsumowując kawa mężowy smakuje, a ten drobny minus jak twierdzi „da się przeżyć”, więc ją poleca.


Zalety:
·       Wyrazisty, dobry smak.
·       Dość mocna, a więc wydajna.
·       Ciekawe opakowanie.
·       Aromat zachęcający do picia.
Wady:
Pozostają pojedyncze fusy.
Moja ocena – 9\10

Serdecznie zapraszam na stronę KONESSO dawniej KawyWloskie.pl oraz na FB
Kawę mieloną Parana Espresso Italiano 250g znajdziecie TU.


19 komentarzy:

  1. opinia
    w sam raz do porannej kawki tylko jak dla mnie za dlugo to 10m mam na
    nia czekac by sie napic a skoro tak kusi to bym sie chciala raz dwa jej
    napic .male fusy mi nieprześzkadzaja chetnie ja wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  2. o prosze skoro maz poleca tzn ze napewno jest pyszna :) ja lubie kawe i u mnie ten minus przejdzie :P jest wydajna a to duzy plus zwlaszcza ze rano musisz sie rozbudzic to napewno taka mocnoa kawa pobudzi

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja kocham mieloną kawę, ma piękny zapach, no i zapach kawy a nie wody, i ma smak a nie smak mleka, musiała być pyszna :) Martyna K

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czarnej nie pije chyba ze mam nieprzespana noc to czarna dla mnie ratunek wiec te 10 min mnie nie przeraża a jak jest lekko gorzka to plus nie wypilabym gorzkiej a odrobina fusow cóż jest na to rada umycie zabkow co po każdej kawie robie .

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie piję "fusiastej" kawki,ale mój mąż ją uwielbia,więc przypadłaby mu do gustu:) świetne opakowanie i zamknięcie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojjj a ja pijam fusiaste kawy i bardzo nie lubię jak fusy wolno opadają, zazwyczaj piję kawę w biegu , bo rano tuż przed pracą, dlatego 10 minut to dla mnie stanowczo za długo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego o tym wspomniałam, dla jednych to nie wada, innym przeszkadza :-)

      Usuń
  7. Ja akurat piję rzadko teraz kawę a jak już to bardziej rozpuszczalne ale za to mąż to codziennie musi wypić conajmniej 3-4 dziennie a kto wie może akurat ta przypadła by mu do gustu :) A najbardziej właśnie spodobało mi się to opakowanie bo takiego na zwykłych sklepowych półkach nie znajdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam swoją ulubioną kawę ale może i ta by mi przypadała do gustu.Z kawą jest różnie trudno mnie zadowolić gdy ma się jedną wybraną chociaż nie zakładam,że ta nie spodoba mi się :) Fusy mi nie przeszkadzają i nie widzę tu żadnych innych wad więc z chęcią się pokuszę skoro tak zachwalasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj i z chęcią dowiem się jak smakuje komuś innemu jak mąż :-)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie pijam kawy "parzochy" :P
    jedynie rozpuszczalną, ale bardzo lubię zapach takiej kawy,
    takie opakowanie kawy jest poza walorami estetycznymi jest gwarancją świeżości oraz intensywnego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie piję fusiastej kawy ale mój mąż pije musi tą wyprubować:) Agnieszka Szymonek

    OdpowiedzUsuń