niedziela, 7 grudnia 2014

Jubileno Naszyjnik Sówka Biała - OPINIA

Zapraszam na opinię o naszyjniku jaki otrzymałam od Jubileno.




Łańcuszek jest koloru złotego, nie ściera się nie odbarwia. Jest dość gruby i solidny, dzięki temu można go spokojnie nosić przy dziecku. Małe rączki nie zerwą go.


Zawieszka jest dość spora, w kształcie sowy. Na jej powiekach oraz oczach są umieszczone malutkie kamyczki które bardzo ładnie się mienią w słońcu.



Całość ładnie się prezentuje. Może być dodatkiem do wielu zestawów ubrań co mi bardzo odpowiada.

Niestety znalazłam coś co osobiście muszę uznać za wadę, co prawda nie dużą, ale jednak. Całość jest dość ciężka, co nie każdemu będzie odpowiadać. Czułam to szczególnie po założeniu, później jakbym się przyzwyczajała do wagi.

Z swojej strony powiem Wam, że mi łańcuszek z sową przypadł do gustu i go polecam. Jest ładny i solidny, a tą drobną wadę idzie przeżyć, cóż kobieta przecież wiele zniesie by być piękna J

Zalety:
·       Solidny.
·       Kolor nie schodzi.
·       Ładnie się prezentuje.
·       Kamyczki mienią się w słońcu co mu dodaje dużego uroku.
Wady:
Dość ciężki.
Moja ocena – 9\10

Serdecznie zapraszam na stronę Jubileno oraz na FB
Naszyjnik Sówka Biała znajdziecie tu.



13 komentarzy:

  1. mieniace
    kamyki dodaja mu blasku prezentuje sie bardzo pieknie mnie zachwycil
    jego wyglad .waga niejest az taka straszna jak dla mnie .dobrze ze jest
    masywny male lapki nie zniszcza go

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest sliczny naprawde choc ja nie nosze nic na szyji bo jakoś nie lubie ale sowka jest interesująca i fajna rzecz na prezent gwiazdkowy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie i lepsza niż kolejny kosmetyk (jakoś nie lubię ich dostawać na gwiazdkę)

      Usuń
  3. Ja jakoś nie mogę przyzwyczaić się do niczego cięższego na szyi:) ale sówka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. jeste śliczny:) ale ja nie dość że nie mogę nosić bo syn zaraz by zerwał, to jeszcze nie lubię ciężkich rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro czuć wagę to jestem ciekawa ile właściwie waży ten naszyjnik :) Pięknie się prezentuje i jak mówią każda kobieta musi pocierpieć aby wyglądać ładnie :) Ale myślę,że w tym przypadku to tylko kwestia przyzwyczajenia :) Dobrze,że osobiście go przetestowałaś mamy teraz pełny obraz nagrody jaką nam przyszykowałaś ze sklepem Jubileno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od momentu kiedy "sowy" weszły do mody to i ja je pokochałam :) Choć wcześniej się ich bałam :D
    Wisiorek prezentuje się cudownie :) Ta sowa ma piękne spojrzenie :)
    Super,ze jest koloru złotego i że nie odbarwia się, bo dzięki mojej Tosi mam bardzo ładnie wyczyszczoną zawieszkę :)
    A że ciężka, hmm to jest tak jak z butami: masz odciski ? to dobrze, to znaczy że buty się ładnie prezentują :D tak jest i z zawieszką :)
    Ja nie brałam udziału, bo mam jedną wadę w sobie-sklerozę i od momentu kiedy na rocznicę ślubną dostałam od męża komplet biżuterii to jej nie zdejmuję, bo przy małym dziecku to się jest często pod prysznicem :)
    Ale przyznam szczerze, że po Twoim opisie, brzmi kusząco.
    Muszę zajrzeć na stronkę sklepu Jubileno co tam jeszcze ciekawego się u nich kryje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie żonka szepnęła mi,że ten łańcuch dzisiaj wygrała i jestem bardzo ciekaw jak będzie wyglądał na żywo :) Cóż musimy teraz czekać i porównać tą recenzję z naszą opinią :) Mam nadzieję,że nie będzie taki ciężki a po drugie to,że synek z pewnością nie będzie miał możliwości go zerwać....:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sowki są super bo mam kolczki i naszyjnik uwielbiam je nosić:)Agnieszka Szymonek

    OdpowiedzUsuń