czwartek, 11 grudnia 2014

Econopie.pl Mydło w płynie z arniką - OPINIA

Zapraszam na opinię o mydle w płynie jakie otrzymałam od Econopie.pl.



Zapach mydła jest bardzo delikatny i przyjemny. Porównałabym go do zapachu rumianku, ale w lekkim wydaniu.  Na skórze pozostaje chwile.

Jego konsystencja jest gęsta. Mydło łatwo się rozprowadza i dobrze pieni. Jest ogromnie wydajne, co według mnie jest dużą zaletą.

Nie wysusza skóry, a wręcz ją nawilża i to dość dobrze. Szczególnie zimą po umyciu dłoni mam uczucie ściągniętej skóry, gdy używam tego – nie mam.

Kolejną zaletą jest, że nie szczypie. Wpuścili mnie ostatnio do kuchni, a zawsze powtarzam, że kucharka ze mnie marna. Oczywiście paluszek poszkodowany (taka już ze mnie kaciała). Krew leci, a w domu jak na złość nic do odkażenia, więc z braku wyboru zacisnęłam zęby i zaczęłam myć mydłem, przygotowana na szczypanie, pieczenie. Jakie było moje zaskoczenie jak nic nie czuła (oczywiście po za bólem L ), nawet woda utleniona jak dla mnie trochę powoduje szczypanie, a ono nie J
Kolejną ważną dla mnie kwestią jest, że mydło nie uczula. Jak wiecie (albo się właśnie dowiadujecie J ) syn ma AZS i masa kosmetyków nasila lub powoduje zmiany skórne (w zależności od tego na jakim etapie jesteśmy). Nie pozwalam mu używać mydeł w płynie bo zawsze mu szkodziły. Tego użył przypadkowo, starsza córka zapomniała, jak dziecko, że mu nie wolno i zanim zdążyłam zareagować mydełko było na dłoniach. Nic złego się nie stało i od tej pory młody też używa jak wszyscy (z czego jest bardzo zadowolony J ).

Jak sami widzicie w mydełku znalazłam masę zalet - zero wad. Co prawda cena nie jest za niska, ale moim zdaniem jest jej warte, szczególnie, że jest bardzo wydajne. Z ogromną przyjemnością polecam dla każdego, małego i dużego J

Zalety:
·       Gęsta konsystencja.
·       Delikatny zapach.
·       Nie uczula.
·       Nie szczypie gdy mamy ranę.
·       Wydajne.
Wady:
Brak
Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Econopie.pl oraz na FB
Mydło w płynie z arniką znajdziecie TU


16 komentarzy:

  1. Super recenzja, chętnie wypróbuję mydełka, bo lubię delikatne zapachy i gęste płyny, zazwyczaj te sklepowe sa jak woda i zanim zdążę namydlić ręce już spływają do umywalki, dlatego jak najbardziej podoba mi się gęsta konsystencja mydła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to właśnie ja też zazwyczaj takie miałam tanie ale wydajność zerowa

      Usuń
  2. Rewelacja. Kiedyś wspominałam, ale moja Tosia ma też jak Twój synek AZS,a mężuś ma bardzo delikatną skórę i "tanie "kosmetyki są nie dla niego, bo od razu czerwone place ma ;/ faaceci.. chyba powinien być kobietą :D nie mniej jednak mydła często używamy, który niestety wysusza ręce, a zapach czuć na odległość ;/
    Teraz w ciąży mam baaardzo wyczulony węch i aż mnie mdli na ten co ostatnio kupiłam z Avonu- nie powiem ślicznie pachnie ,no ale za mocno ;/
    Fajnie,że ten prezentowany ma subtelny zapach :) i Dobrze Kasia zauważyła, że te sklepowe -często są bardzo rzadkie, przez to mało wydajne bo często nawet nie spełniają swojej funkcji- a tu proszę :) gęsta konsystencja, delikatny zapach i co najważniejsze nie uczula! Moja Tosia wkracza w etap raczkowania-chodzenia i często pada na pupę, zatem rączki często myjemy-ale emolientem do kąpieli ;/ a tu moglibysmy mydełkiem :) A do tego jak zacznie chodzić i upadać to i ranki się pojawią- jakoś serca bym nie miała by lać ranę wodą utlenioną, ale odkazić jakoś trzeba.
    Dziękuję Aniu za recenzję- uważam, że jeżeli jest taki rewelacyjny i ma tyle zalet to wart swojej ceny :) i warto kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uważam że wart ceny tym bardziej że mam je już sporo czasu używają 4 osoby dość często a zdjęcia pokazują ile zostało, więc jakbym chciała przeliczyć na czas to wyjdzie mi taniej niż mydła w płynie np. z tesco

      Usuń
  3. super
    recenzja wole mydelka takie geste gdzie niewielka ilość starczy mi na
    umycie rak dotego ma delikatny zapach i nieszczypie gdy mamy rany z
    pewnoscia musi byc bezpieczny tez dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wole wlasnie takie co nie wysuszaja skóry juz nie patrzę na gęstość bo uzywalam wielu i odrazu musialam dawać krem do rąk i to mydelko co opisalas wydaje sie rewelacja i syn ma tez problem ma sucha skórę .

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie delikatny zapach i gdy nie szcypie przy ranie :) swietna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie często teraz szczypią ręce bo jak się przychodzi z pracy gdzie przekłada się skrzynki i i tym podobne rzeczy to nie trudno a jakieś drobne otarcia a potem wiadomo ręce szczypią a nie wszystkie mydła są delikatne.Nie lubię intensywnego zapachu a ten wydaje się rewelacyjny-delikatny i warto wydać więcej a być zadowolonym.I jest wydajne czyli z pewnością można zainwestować w to mydełko.Dużym jeszcze do tego atutem jest to,że dodatkowo nawilża więc jak tu przejść obojętnie obok tego mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale,że wszyscy mogą go używać,a zwłaszcza synek ,który ma AZS. Lubię delikatny zapach rumianku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, bo intensywny zapach rumianku już nie do końca mi odpowiada

      Usuń
  8. Mydło nie tylko myje ale też pielęgnuje nasze dłonie.Ja mam suche dłonie,muszę pracować w rękawicach ochronnych i nie wszystkie takie środki są delikatne i nawilżające.Bezpieczny produkt też dla naszych szkrabów i wygodny dozownik zachęca do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No moim zdaniem to do wydajnych nie nalezy.
    kiepsko się pieni i srednio oczyszcza z zabrudzeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zgodzę się bo nawet pisaki z rąk córy zmyło, więc oczyszcza no chyba, że chodzi o smar czy coś w tym stylu to nie sprawdzałam, jeśli chodzi o wydajność 4 osoby, w tym dwie dorosłe, każde z nas dość często mydła używa i nadal jest więc jest wydajne, ale to moje zdanie, a każdy ma prawo do własnego :-)

      Usuń