niedziela, 16 listopada 2014

OlaToys Drewniane ZAWIESZKI NA CHOINKĘ do samodzielnego ozdobienia - OPINIA

Zapraszam na opinię o zawieszkach na choinkę jakie otrzymałam w ramach współpracy od OlaToys.




Jak już pewnie wiecie, córka bardzo lubi prace plastyczne. Zrobienie samodzielnych zawieszek sprawiło jej ogromną radość, a że było to zajęcie dość pracochłonne, mama też miała czas dla siebie.




W opakowaniu znajdziemy 10 drewnianych zawieszek. Są nie za duże ale dość solidne, podejrzewam, że będą zdobiły choinkę wiele lat. W zestawie znajdziemy także sznurki, są złote i masywne, nie mam najmniejszych obaw, że się rozerwą i zawieszka spadnie z choinki.





Zawieszki są różne, znajdziemy, gwiazdki, Mikołaja i inne. Takie urozmaicenie to dodatkowa atrakcja dla dziecka.

Z swojej strony ogromnie poleca, ciekawe zajęcie dla dziecka i świetna ozdoba na choinkę. 


A oto zawieszki Amelki :-)





Zalety:
·       Świetna zabawa.
·       Śliczna ozdoba na choinkę.
·       10 sztuk w opakowaniu.
·       Różne.
·       Z dość grubego drewna, a więc solidne.
Wady:
BRAK
Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę OlaToys oraz na FB.

Drewniane ZAWIESZKI NA CHOINKĘ do samodzielnego ozdobienia znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. czasem
    zaluje ze niejestem dzieckiem fajnie bylo bx sie pobawic prace amelki
    super chetnie bxm je widziala na swojej choince gdy syn pńdrosnie
    rozejrze sie za nimi dla niego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można udać, że się jest i się pobawić jak nikt nie widzi :-)

      Usuń
  2. Moja Amelka jeszcze za mała ale kiedyś napewno będziemy robić ozdoby same :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet się nie obejrzysz jak będzie duża, ja nie wiem kiedy moja tak urosła :-)

      Usuń
  3. Piękne są:) uwielbiam takie ręcznie robione ozdoby choinkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super sprawa, ja uwielbiam takie ozdobry do samodzielnego ozdabiania, nie ma nic fajniejszego:) KUrcze a ile radości daje to dziecku, że później taka ozdoba wisi na choince, na pewno Amelka będzie chodziła dumna kiedy będzie już czas ubierania choinki:) Piękne są

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba tak zrobie kupie niby dla synka i sama po kryjomu pomaluje

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna zabawa ja chętnie sama bym to zrobiła z synkiem teraz akurat tak na święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zestaw wart swojej ceny, tak więc zapraszam :-) przy okazji prezent na mikołaja może to być :-)

      Usuń
  7. Ale super można zaangażować dziecko do wykonania ozdób świątecznych.Właściwie to może być zabawa dla całej rodzinki:) Atutem jest to,że są drewniane a nie papierowe więc śmiało wytrzymają i prace pięknie będą wyglądać na choince.Dużo radości,zabawy i pomysłu na wieczorną nudę.Z pewnością każde dziecko pokocha takie zawieszki przynajmniej będzie mogło się wykazać swoją twórczością:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i można na pamiątkę zostawić, a po latach sobie przypomnieć jak się robiło

      Usuń
  8. Fajna zabawa dla dzieci i mama super :) Dworaczek Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak piekne ozdoby!!! Chyba zakupie na kolejne swieta:) Corcia bedzie miala fajna zabawe, a i satysfakcje, ze sama zrobila piekne ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam i trwałe, my właśnie schowałyśmy, za rok też ozdobią choinkę :-)

      Usuń
  10. Chyba jestem fanem wszelakich zabawek bo każda recenzja dotycząca dzieci bardzo mnie interesuje.mamy kilka gwiazdkowych drewnianych ozdóbek w domu,służą latami a te cudeńka z powyższej recenzji bardzo mi przypadły do gustu.

    OdpowiedzUsuń