wtorek, 25 listopada 2014

Mi Bebe APASZKA MINKY 3-7 LAT - Koty - Vine rosa -- OPINIA

Zapraszam na opinię o apaszce od Mi Bebe.



Apaszkę otrzymałam zapakowaną w ładny, bawełniany woreczek. Według mnie to duży pozytyw dla firmy, świadczy o tym, że dbają o klienta (każde zakupy poniżej 100 zł otrzymamy tak zapakowane).


Ładnie zapakowana apaszka idealnie nadaje się na prezent, a woreczek możemy wykorzystać w wielu celach, np. w okresie letnim do schowanie by kurzu nie zbierała. Do apaszki mamy dołączoną karteczkę na której możemy napisać od kogo i dla kogo jest.



Apaszka jest „bombowa”, jak to określiło moje dziecko. Z jednej strony śliczne kotki, z drugiej różowa minkina we wzorek. Całość prezentuje się ślicznie.





Jest bardzo dobrze i starannie wykonana. Nie posiada, żadnych niedociągnięć, nic się nie pruje. Jest bardzo milutka, cieplutka oraz mięciutka i pozostaje taka nawet po wielokrotnym praniu.

Śliczna, ciepła, ładnie zapakowana. Polecam i to bardzo dla własnego malca i na prezent J


Zalety:
·       Zapakowana w ładny woreczek.
·       Cieplutka.
·       Milutka i mięciutka w dotyku.
·       Nie pruje się.
·       Nic się nie dzieje gdy pierzemy w pralce.
·       Śliczna.
·       Dwustronna – minkina plus bawełna.
Wady:
BRAK
Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę MI BEBE oraz na FB.
Apaszkę Minkiny 3-7 LAT - Koty - Vine rosa znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. masz
    racje strzal bombowy w 10.przepieknie zapakowana w prost na prezent a
    niebawem mikolajki pasuje kazdemu dziecku i niejedno by cialo taka miec
    dotego kotki

    OdpowiedzUsuń
  2. Super w szczególności,że dla chłopca też są oferty apaszek :) Widać tutaj jakość,nic się nie dzieje podczas prania a ładne opakowanie powoduje,że może stać się fajnym pomysłem na prezent.Szyta ręcznie z największą dokładnością co od razu rzuca się w oczy.Pięknie prezentuje się na modelce :) Jak najbardziej jestem zachwycona,zasłużona ocena!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę,że córcia szczęśliwa i uśmiechnięta:) apaszka jest śliczna i musi być wygodna. Mój synek uwielbia apaszki,ale tylko te delikatne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super apaszka, ekstra opakoeanie, a mina corki mowi wszystko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No udała jej się, zęby na wierzchu i zamiast apaszka one uwagę przyciągają :-)

      Usuń
  5. Jest świetna, mam taką dla córeczki tylko w mniejszym rozmiarze. Używamy jej codziennie, nie podrażnia skóry dziecka, świetnie się pierze, córka ją uwielbia i nie ma problemu by ją nosiła. Mamy też inne produkty firmy Mi Bebe jak kocyk czy mufka do wózka. Gorąco polecam. Super jakość za bardzo rozsądną cenę, no i piękne wzory:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna i wygodna ta apaszka.Super prezentuje się z tą czapeczką i jest znacznie wygodniejsza od szalików :) A skoro można ją prać bez konsekwencji i bez obaw to jest to produkt godny zaufania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szaliki w tym roku odpuszczam, zawsze jakieś problemy z nimi miałam, a apaszka, ładna, ciepła i wygodna, więc szkoda się z szalikiem męczyć.

      Usuń
  7. Rewelacja delikatna i ciepła czegoś takiego szukałam :) Dworaczek Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  8. Eve Milenna- Są leprze niż szalik

    OdpowiedzUsuń