poniedziałek, 27 października 2014

Majonez Kętrzyński Babka Domowa- OPINIA

Dziś zaprezentuję Wam Babkę domową od firmy Majonez Kętrzyński.



Babka jest dobrym pomysłem gdy mamy niespodziewanych gości, brak talentu kulinarnego czy po prostu ochotę na ciasto ale dużego lenia.

Przygotowanie jej jest banalne, wystarczą dwa jajka, trochę wody, oleju, zmiksować i gotowe. Ja troszkę pracy sobie dodałam, zrobiłam według propozycji z opakowania i podzieliłam ciasto na pół, a w jedną jego część dodałam łyżkę kakao. Pracy ciut więcej ale warto było J





Babka wyszła wspaniała. No dobra u mnie to nie babka, a placek bo na zwykłej brytfance J Smak ma wspaniały, odpowiednio słodka, nie sucha, na brzegach chrupiąca.



Bardzo podoba mi się z tyłu opakowania propozycja zrobienia, a także przepis na polewę. Super pomysł.

Podsumowując, babka domowa jest szybka, tania i mega smaczna. Jak naj bardziej polecam, ja sięgać będę na pewno J

Zalety:
·       Szybka.
·       Trzeba dodać tylko jajka, olej i wodę.
·       Łatwa w zrobieniu.
·       Pyszna.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Majonez kętrzyński oraz na jego FB 

4 komentarze:

  1. super sprawa chetnie skorzystam;) nie ma to jak latwy przepis

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna szybka i łatwa propozycja na zrobienie pysznego ciasta.Jak już wspominałam wcześniej zbytnio nie lubię zajmować się wypiekami ciast ale po wcześniejszej recenzji babki,którą niedawni opublikowałaś to mam ochotę by coś szybkiego i taniego wyczarować.Widać,że jest smaczna aż mam na nią chęć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pryznam ze ja ta babke robilam w foremkach do mufinek i znikly w szybki sposob

    OdpowiedzUsuń