czwartek, 18 września 2014

Wydawnictwo Liwona książeczka pt.: "Segregujemy śmieci”- OPINIA

Następną pozycją wydawnictwa Liwona, jaką otrzymałam do testów, jest książeczka pt.: „Segregujemy śmieci”.


Książeczka w prosty sposób, poprzez wierszyk tłumaczy dlaczego warto segregować śmieci. Rewelacyjny pomysł na pokazanie dziecku, jak dbać o środowisko.

Twarde, dość grube strony sprawiają, że książeczka doskonale nadaje się już dla najmłodszych czytelników, a także nie niszczy się w malutkich rączkach.


Żywe kolory, ciekawe ilustracje i sympatyczne zwierzątka w postaci liska i dzika zachęcają malca do wielokrotnego oglądania książeczki.


Bardzo cenię książeczki edukacyjne za to, że w prosty sposób pokazują dziecku wiele praktycznych i pouczających rzeczy. Zarówno syn, jak i córka bardzo ją polubili, a ja z ochotą polecam. Przecież śmieci warto segregować, a dziecku tłumaczyć to od małego.


Zalety:
·       Twarde, grube strony.
·       Edukacyjna.
·       Ładne, kolorowe obrazki.
Wady:
Brak
Moja ocena- 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Liwona oraz na ich FB.

6 komentarzy:

  1. O tak takie książeczki sa rewelacyjne, nie dość że podobają się dzieciom to jeszcze je uczą. Uwielbiam taki typ książeczek, bo przyznać trzeba, że jak chcemy sami wykład robić dziecku na temat właśnie chociażby segregacji śmieci to jakoś nie sa tym zainteresowane, a jak widzą to wszystko w książeczce, zilustrowanej, kolorowej i napisanej w formie rymowanki na pewno łatwiej im sie uczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. ksiazeczka
    jest tak barwna i kolorowa ze zacheca malego czytelina do jej ogladania
    latwy wierszyk wpada w ucho .twarda jej oprawa nie da sie zniszczyc tak
    latwo dziecku a lisek ktory ja opowiada nauczy dbac o srodowiskoEWELINA
    TKCZ

    OdpowiedzUsuń
  3. To są najlepsze książeczki dla dzieci. Nauka poprzez zabawę jest idealna,a maluch nawet nie wie,że się czegoś uczy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziecko najlepiej jest uczyć przez zabawę :) a że nasze środowisko jest tak okropnie zanieczyszczone to książeczka jest świetnym pomysłem na nauczenie dzieciaczka że o środowisko trzeba dbać i wywalać śmieci do kosza a nie na ulice :) jak dla mnie super, sama jak byłam mała zawsze brałam udział w akcjach typu 'posprzątaj świat' :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie dość ,że przepiękna kolorowa książeczka ,to jeszcze uczy dzieci dbania o nasze otoczenie i segregowania śmieci ,taka nauka w formie zabawy zawsze świetnie się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  6. Segregacja śmieci temat na czasie ,a ta książeczka to doskonały sposób by nauczyć dziecko życia w naszym Świeci.Bardzo się ciesze ,ze natrafiłam na ta książeczkę,dziecko uczy się poprzez obserwację,w książeczce ciekawe rysunki własnie uczą prawidłowej postawy wobec odpadków

    OdpowiedzUsuń