niedziela, 21 września 2014

Dumel Quizomania- OPINIA

Tym razem recenzję zacznę od chwalenia się. Udało mi się dostać do testowania Dumel. Dla mnie ogromny powód do dumy, że znana firma chciała u mnie, szarej myszki zobaczyć recenzję. Dobra koniec tego chwalenia- zapraszam na recenzję Quizomania.




Pierwsze, na co zwracam uwagę w zabawkach dla dzieci, to regulacja głośności. Po pierwsze o słuch malca trzeba dbać, po drugie, nowa zabawka zazwyczaj chodzi na okrągło. Jestem tylko człowiekiem i nie jestem w stanie w kółko słuchać tego samego, nie mogąc zebrać własnych myśli. Quizomania taką regulacje posiada, nawet tryb głośniejszy nie jest na tyle głośny, by być uciążliwym dla ludzkiego ucha.

Quizomania to mix zagadek, zadań i ciekawostek w dwóch poziomach trudności: 3-5 i 5-7. Myślałam, że karty 3-5 szybko pójdą w kąt przy mojej siedmiolatce, ale myliłam się. Mimo, że dość proste dla niej, to jednak na tyle ciekawe, że chętnie po nie sięga.





Kart jest dość dużo, tak więc nie nudzą się szybko. Znajdziemy na nich zadania z różnych dziedzin. Wspomagają naukę godzin na zegarku, literek, liczenia i wiele, wiele więcej. Jest to doskonały pomysł na naukę przez zabawę.


Z tyłu urządzenia znajdziemy schowek na karty. Jest to doskonałe rozwiązanie, ponieważ dziecko może je schować po zabawi- nie zgubią się, a także nie zniszczą się tak szybko.


Długopis, którym naciskamy wybraną odpowiedź, dobrze się trzyma w małej dłoni. Jego reakcja jest szybka, dziecko nie musi naciskać wielokrotnie, czy też mocno dociskać. Jest przymocowany na sznureczku, co nam daje pewność, że się nie zgubi.


Quizomania posiada możliwość użycia w dwóch językach- polskim i angielskim. Super rozwiązanie, bo dziecko uczy się nowego języka (lub go szlifuje), a gdy czegoś nie rozumie, może wrócić do języka polskiego co oszczędza jego nerwy- wiadomo, jak maluch nie rozumie złości się J

Czyżby zabawka idealna?  No prawie, jedną wadę jednak znalazła. Gdy wkładamy kratę zamienną, nie zawsze wchodzi do końca, szczególnie, gdy robi to dziecko. Gdy nie jest założona idealnie, długopis nie działa i trzeba ją kilkakrotnie poprawiać aby wszystko działało.

Nie mniej Quizomania zachwyciła mnie i córkę, a ostatnio syn zerka w jej stronę. Gdy tylko Amelka się nią bawi, Ksawuś przychodzi aby także spróbować, poznać ją bliżej. Z ogromną przyjemnością polecam Quizomanie, jest warta bliższego poznania.




Zalety:
·       Dwa języki.
·       Dużo kart zamiennych.
·       Zadania z różnych dziedzin.
·       Schowek na karty.
·       Długopis na sznureczku.
Wady:
Podczas zakładania karty zamiennej nie zawsze karta wchodzi do końca, a przez to aby działała czasem trzeba kartę poprawiać kilkakrotnie.
Moja ocena- 9\10



Serdecznie zapraszam na oficjalną stronę DUMEL.

8 komentarzy:

  1. dlugopis
    na sznureczku niepozwoli nam na jego zgubienie sie dziecku .dobrze ze
    ma regulacje glosnosci bo dotej pory zabawki mikiego puszczane wkolo
    doprowadzaja mnie do szalu zabawka pozwoli na zabawe malym i duzym
    Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny gadżet dla dziecka w wieku szkolnym. Widzę,że córeczka zaciekawiona nową zabawką:) Nauka poprzez zabawę- i oto chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Plus z aregulacje, ja tez nie znosze tych zabawek co grają głośno i stale jedno i to samo, no ale skoro jest regulacja to super. Dumel znam z dwóch zabawek i w zasadzie ja podziwiam ta firmę za pomysłowość, ich zabawki są inne niż te wszystkie dostępne na rynku

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam zabawki Dumel dobrze i powiem szczerze, że Quizomania i Mapy interaktywne to ich najlepsze zabawki. Rzeczywiście są innowacyjne, dopracowane, interesujące dla dziecka. "Daje radę" również Magic Jinn, ale pozostałe są średnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę dopisać do listy prezentowej aby nie zapomnieć o tym quizie, bo brzmi bardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny gadżet ... mojej córce na pewno przypadłby do gustu . Duży plus za opcję dwóch języków - bo jak wiadomo bardzo ważne jest aby wprowadzać dziecku takiego typy nowości ...a przez zabawę dziecko na pewno szybciej przyswoi to to było mu obce :) . Dobrze ,że długopis jest na sznureczku . Bardzo często przy tego typu zabawkach długopis się gubi i później taka zabawka wala się po kątach i do niczego nie służy ... Tak więc wieli plus ode mnie za sznureczek ;). Tak na marginesie sama firma Dumel wzbudza moje uznanie jeśli chodzi o zabawki .

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa edukacyjna zabawka, moje dzieciaczki jeszcze za małe do takich przedmiotów

    OdpowiedzUsuń
  8. O, nie wiedziałam, że dumel ma taką zabawkę w swej ofercie. My testowaliśmy dr. euGeniusza ;)

    OdpowiedzUsuń