sobota, 2 sierpnia 2014

Indigo Nails Lab Polska lakier do paznokci Mariner Blue- OPINIA

Dziś zapraszam was na recenzję lakieru do paznokci Mariner Blue firmy Indigo Nails Lad Polska.


Lakier ma cudowny kolor, niebieski, dość intensywny, żywy i błyszczący. Uwielbiam takie kolory.

Jeśli chodzi o warstwy to ja nakładam dwie, wtedy efekt jest doskonały. Jedna warstwa troszkę przebija, a kolor nie jest taki ładny.
Jedna warstwa:

Dwie warstwy:

Konsystencja lakieru jest dość rzadka. Szczerze powiedziawszy gdy go odkręciłam po raz pierwszy byłam pewna, że będzie fatalny, a tu takie miłe zaskoczenie. Mimo bardzo płynnej konsystencji lakier nakłada się przyjemnie. Nie powstają zacieki czy smugi. Trzeba tylko uważać aby nie spłynął z pędzelka.

Pędzelek jest miękki, świetnie rozchodzi się na boki, co znacznie ułatwia i przyspiesza nakładanie lakieru.


Trwałość lakieru jak dla mnie jest ogromna. Jakie kolwiek odpryski czy starcia na końcach paznokci robią się po czterech dniach, a gdy pod lakier nałożymy bazę po tygodniu.

Kolejna zaleta szybkość schnięcie. Dosłownie po chwili paznokcie są gotowe, a to ogromna zaleta. Jak to mówią „czas to pieniądz” więc po co go marnować.
Jest to jeden z lepszych lakierów jakie miałam, nie jest idealny, ma drobne wady, ale mimo to stał się moim ulubieńcem i z przyjemnością go polecam.
Zalety:
·       Intensywny, żywy kolor.
·       Długo się utrzymuje na paznokciach.
·       Szybko schnie.
Wady:
·       Wodnista konsystencja.
·       Dwie warstwy aby było bez prześwitów, a kolor był intensywny i żywy.
Moja ocena- 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Indigo Nails Lab Polska oraz ich FB
Lakier Mariner Blue znajdziecie TU

7 komentarzy:

  1. Ładny ten kolorek <3 Podoba mi się :)
    http://sweetloveyummy.blogspot.com/2014/08/ulubione-pyty-kupowac-czy-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. nielubie przeswitow wiec tez bym nakladala dwie lub wiecej warstw .ale kolorek jest dosc ciekawy ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewelina więcej niż dwie nie trzeba, przy dwóch zero prześwitów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest cudny! Trwałość lakierów Indigo jest bardzo długa,zgadzam się,że są jednymi z najlepszych lakierów,także moich:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor, twoja opinia jest bardzo dobra, więc kiedy go gdzieś zobaczę, nie zawaham się kupic :)

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny kolorek ;)) zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń