piątek, 1 sierpnia 2014

Global Parfums 22 TYPE: CHANCE- OPINIA.



Dziś chciałabym wam przedstawić drugie perfumy damski jakie otrzymałam od Global Parfums. Jest to 22 TYPE: CHANCE.


Na początek trochę teorii aby wam przybliżyć zapach J
Opis: 22 TYPE: CHANCE – kobiecość, energia, śmiała seksualność i urocza nieprzyzwoitość. Jest to zdecydowanie zapach młodości dla tych, którzy mają odwagę marzyć.

Główne składniki:
cytrusy,
hiacynt,
różowy pieprz,
jaśmin,
irys,
paczula,
wetiwer.
CHANCE – SUBTELNY I ZMYSŁOWY AROMAT ZASKAKUJE SWOJĄ METAMORFOZĄ.


To tyle z teorii, a teraz moje spostrzeżenia J

Perfumy są  jaśminowe. Zapach jest delikatny i subtelny, a jednocześnie bardzo dobrze wyczuwalny. Utrzymuję się bardzo długo (na ciele cały dzień, na ubraniu około 4 dni). Gdy wchodzimy do pomieszczenia innych owiewa jego delikatna nuta, tworząc aurę tajemniczości, a gdy wychodzimy ona zostaje jeszcze jakiś czas.

Opakowanie perfum jest eleganckie, kobiece, takie inne niż wszystkie. Szklana buteleczka bardzo ładnie prezentuje się na łazienkowej półeczce.


Kolejny atut to cena. Nie mogę jej pominąć bo jakość perfum jestem w stanie porównać z najwyższymi półkami, a cenę z tymi dużo, dużo niżej.

Perfumy 22 TYPE: CHANCE skradły moje serce. Z przyjemnością polecam sprawdzenie czy waszego nie skradną.

Zalety:
·       Długo się utrzymują.
·       Delikatny, subtelny zapach.
·       Eleganckie opakowanie.
·       Niska cena
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Global Parfums oraz ich FB.
Perfumy które skradły mi serce znajdziecie TU

7 komentarzy:

  1. o
    to cos dla mnie uwielbiam zapach jasminu jestem w stanie kupic je skoro
    tak zachecane sa. lubie gdy utrzymuja sie dlugo Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach musi być śliczny:) Buteleczka rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  3. super ,fajnie ,że przypadły do gustu ,muszę do nich zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne perfumy o trwałości i do tego polecane ze względu na cenę, tak więc nie pozostaje mi nic jak tylko po "wykończeniu" moich starych perfum zakup jakiś nowych właśnie tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam perfumy mające w sobie nutkę jaśminu ,, a do tego mega duży plus za to ,że zapach długo się utrzymuje i za niską cenę

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam perfumy jeszcze tego zapachu nie miałam ciekawe nuty:) Agnieszka Szymonek

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam tego zapachu,ciekawe nuty....Agnieszka Szymonek

    OdpowiedzUsuń