niedziela, 20 lipca 2014

Wydawnictwo AWM "Blok zadań"- recenzja.

Tym razem przychodzę do was z recenzją książeczki wydawnictwa AWM „Blok zadań”.



Jest to książeczka z zadaniami dla dzieci w wieku 6-8 lat.

Zadań jest bardzo dużo bo aż 121 co sprawia, że książeczka starcza na dość długi czas.

Różnorodność zadań oraz ich poziomu jest dla mnie super pomysłem. Córka ma siedem lat, niektóre z nich robiła samodzielnie, niektóre z moją pomocą, a inne sprawiały, że poznawała nowe rzeczy. Dzięki nim dziecko rozwija logiczne myślenie, ćwiczy spostrzegawczość, ćwiczy koordynacje oko-ucho-ręka, uczy się pisać i liczyć, a wszystko to w formie wyśmienitej zabawy.




Dla mnie super sprawa, doskonały pomysł na pożyteczne spędzenie czasu z dzieciakiem , a także fajna forma nauki. Córka z przyjemnością rozwiązywała kolejna zadania, nie był to dla niej mus, nudna nauka, tylko wspaniała zabawa. Nauczyła się dzięki książeczce zegarka, a także weszła w świat mnożenia i dzieleni i dużo, dużo więcej.



Zalety:
·       Ciekawe zadania.
·       Różnorodność zadań oraz ich poziomu trudności.
·       Nauka przez zabawę.
Wady:
Brak
Moja ocena- 10\10


Zapraszam na stronę AWM oraz ich FB.
Książeczkę natomiast znajdziecie TU.

5 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kreatywne książki dla dzieci!:) Są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje cie byc ciekawa czytajac taka recenzje ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Zadania są ciekawe nie tylko dla dziecka,mama pomaga i serce rośnie gdy pociecha rwie się do samodzielności,grafika edukacyjnej książeczki zachęca bez dwóch zdań.

    OdpowiedzUsuń