piątek, 18 lipca 2014

Pomadka CREAMY LIPSTICK Virtual- opinia.


Chciałabym wam przedstawić wrażenia z pomadki CREAMY LIPSTICK Virtual. Jest to połączenie szminki i błyszczyka dostępne w dużej gamie kolorów.

Do testów otrzymałam dwie pomadki:


Nr. 150



Nr. 155

Na początki wspomnę o opakowaniu które mnie urzekło. Jest inne niż standardowe opakowania szminek, takie nowoczesne i kobiece, a jednocześnie dość trwałe (upadek na ziemie z niemałej wysokości nie uszkodził go ani troszkę).

Dużą zaletą pomadki jest nawilżenie jakie daje ustom. Doskonale sprawdza się podczas upałów, a także gdy mamy problemy z suchością. Nadaje im delikatność i miękkość.

Pomadka ma kremową konsystencje dzięki której nakłada się ją bardzo przyjemnie. Na ustach utrzymuje się dość długo.

Kolejną zaletą jaką znalazłam to jakość pomadki. Nawet podczas dużych upałów nie roztapia się, nie zmienia konsystencji, a także nie łamie się.

Kolory jakie otrzymałam do testów podobają mi się. Są delikatne i naturalne. 155 jest jakby matowy, natomiast 150 ładnie błyszczy.
                                                            usta naturalne
 
 
 155



                                                                     150
                                                 


Muszę przyznać że nie jestem zwolenniczką pomadek, a te naprawdę są świetne i dlatego z czystym sumieniem mogę je polecić.

Zalety:
·       Nawilża usta.
·       Ładne, nowoczesne, kobiece opakowanie.
·       Delikatny kolor na ustach.
·       Nie łamie się.
·       Dość trwała.
Wady:
Brak.

Moja ocena- 10\10


Zapraszam na stronę Virtual oraz na ich FB. 

6 komentarzy:

  1. brak komentarzy więc piszę jeszcze raz :) nie przepadam za pomadkami ale innosć tej tutaj mnie zaciekawila ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze ze wytrzymala jest na upadek

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie bomba , z chęcią sama bym taka przetestowała . Ps. Nr , 155 ciemniejszy zdecydowanie lepszy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bomba :) też nie przepadam za pomadkami, chociaż powiem szczerze, że te mnie przekonują do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mam z pewnością będzie zachwycona jeśli jej taką podaruje ;)

    OdpowiedzUsuń