poniedziałek, 28 października 2013

Nawilżający balsam pod prysznic nivea- recenzja



Nawilżający balsam pod prysznic Nivea okazał się bardzo dobry, a podchodziłam do niego sceptycznie. Jest tak delikatny dla skóry, że używa go obecnie moja sześcioletnia córka.
Efekt jaki daje jest bardzo zadawalający. Skóra jest nawilżona na długi czas, balsam nadaje jej delikatność i miękkość. Zapach ma delikatny, podobny do innych kosmetyków Nive.
Balsam ma bardzo praktyczne opakowanie które nie ślizga się w rękach, dla mnie to duży plus, córka bez problemów może go używać samodzielnie. Używa się go łatwo i przyjemnie, jest bardzo wydajny, a także oszczędza czas (nie trzeba czekać aż wchłonie). Dla mnie balsam pod prysznic ma same plusy i z ochotą go zakupię jeszcze wiele razy.

Plusy:

delikatny dla skóry
nawilża
ładny zapach
poręczne opakowanie
wydajny

Minusy:

brak




Moja ocena: 5/5

10 komentarzy:

  1. skoro jest taki delikany to mysle czy mniejsze dziecko tez moze go uzywac .dobrze ze ma delikatny zapach ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ze swoim się nir rozstaję, uwielbiam ten zapach i efekty jakie daje. Przyznam szczerze wcześniej miałam duży problem z kosmetykami Nivea, bo mnie uczulały, ale wygrałam kiedyś zestaw kosmetyków Nivea, więc jakby byłam zmuszona kolejny raz spróbować i okazało się, że już nie uczula mnie Nivea. Od tamtej pory używam ich produktów i każdy kosmetyk sobie cenię, bo są naprawdę świetne. Balsam pod prysznic zawsze musi być w mojej łazience, mój mąż już wie, że jak wyciągam go nazakupy to na kosmetykach trzeba szukać Nivea:)

    OdpowiedzUsuń
  3. co do używania przez dziecko owego balsamu raczej jest to niewskazane, w końcu dzieci mają specjalnie dla nich kosmetyki, a nasz dla dorosłych sa zupełnie inne, trzeba pamiętac skóra dziecka jest do 5 razy cieńsza niż skóra dorosłego, więc pewne substancje, których my nie odczujemy dziecko może dotkliwie odczuć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia Cubała po części się z tobą zgodzę ale tylko po części, dziecko może używać kosmetyki dla dorosłych, tych delikatnych od piątego roku życia jeśli nie ma problemów skórnych. Córka ma lat 7 i skórę zdrową, a takie informacje mam od dermatologa do którego chodzę z synkiem z AZS.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zle napisałam też bo chodziło mi głównie o dzieci do 3 roku życia, gdzie niewskazane jest używanie jakichkolwiek kosmetyków dla dorosłych, nawet tych najbardziej delikatnych. Oczywiście się zgadzam, że dziecko które ma lat 5-7 może zacząć używac jakiś delikatnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja go uwielbiam:) jest moim stalym gosciem w lazience:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze kojarzyłam NIvea z niespełnionymi obietnicami i tłustą, lepką warstwą :)

    OdpowiedzUsuń