niedziela, 9 stycznia 2022

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Przekonanie” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Przekonanie”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Kelly nie ma łatwego życia. Po śmierci mamy musiała zająć się chorym ojcem i młodszą siostrą. Nie narzekała, radziła sobie, jak mogła. Wyjście za mąż za Jima miało być początkiem szczęśliwego życia. Może i na początku tak było, jednak obecnie daleko im do tego. Mężczyzna woli pracę i spotkania z kolegami, a ona czuje się niechciana, odpychana, samotna. Na dodatek nie może mieć własnych dzieci. Czas upływa jej na próbach ratowania małżeństwa, spotkaniach z przyjaciółmi, na których może zawsze liczyć oraz opieką nad siostrzeńcem.
Kobieta decyduje się na rozwód, jednak coś zaczyna się dziać z jej organizmem. Okazuje się, że jest w ciąży. Kiedy informuje o tym Jima, ten wcale nie jest szczęśliwy, na dodatek znika w niewyjaśnionych okolicznościach. Czy może być jeszcze gorzej? Niebawem okaże się, że tak, a jedynym jasnym światełkiem będzie pojawienie się Ryana – jej sympatii ze szkolnych lat. Tylko czy aby na pewno? Co stało się z Jimem? Co jeszcze szykuje dla niej los?

Co to była za książka? Mocna, nieoszczędzająca głównej bohaterki, momentami mocno zaskakująca. To historia, której nie da się przeczytać bez emocji, od której ciężko było się oderwać. Mnie zdecydowanie się podobała.

Bohaterowie ciekawi, a przy tym dobrze wykreowani.
Kelly nie ma łatwego życia, a wręcz przeciwnie, co trochę spada na nią jakiś cios. Jednak ona pomimo wszelkich przeciwności, po każdym kolejnym upadku wstaje i stara się żyć dalej. Niejednokrotnie ją podziwiałam, samy bym nie była, w stanie, aż tyle przejść. To bohaterka, którą bardzo polubiłam i mocno trzymałam kciuki, aby w jej życiu w końcu zaświeciło jej słońce.

„Przekonanie” to książka, która mnie się podobała i z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


Przekonanie


4 komentarze: