poniedziałek, 10 stycznia 2022

Joseph - Modna PlusSize Kuracjia do paznokci 7 w 1- Opinia

Zapraszam na opinię o kuracji do paznokci 7 w 1, którą otrzymałam od strony Joseph - Modna PlusSize.



Osobiście kuracji używam pod lakier do paznokci i zdaje egzamin bardzo dobrze. Odkąd to robię, nie muszę robić sobie przerw (czyli zmywając jeden kolor, od razu mogę nakładać inny), a moje paznokcie pozostają twarde i zdrowe. Zaznaczam od razu, że nigdy nie miałam paznokci bardzo zniszczonych czy bardzo miękkich.

Aplikacja jest dość prosta. Nakładamy ją dokładnie tak samo, jak lakier do paznokci. Wysycha dość szybko.

Kuracja do paznokci 7 w 1 spełniła moje oczekiwania i polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Joseph - Modna Plus Size gdzie zamówicie ubrania oraz kosmetyki i inne produkty Avon.

4 komentarze: