sobota, 25 grudnia 2021

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Niebezpieczny trójkąt tom III. Game over” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Niebezpieczny trójkąt tom III. Game over”, którą otrzymałam od wydawnictwa Novae Res.






Książka pt.: „Niebezpieczny trójkąt tom III. Game over” to trzeci tom z serii Niebezpieczny trójkąt.

Tom pierwszy to książka pt.: „Niebezpieczny trójkąt”.

Tom drugi to książka pt.: „Niebezpieczny trójkąt tom II. W sidłach Parkerów



Braci Parker jest trzech, a już dwóch potrafiło wiele namieszać. Nikola zostaje uprowadzona, w sumie na zlecenie Ashtona, jednak to Seweryn mu pomaga, to on ją wywozi. Na dodatek okazuje się, że Alan wcale nie umarł. Kobieta czuje się zdradzona, oszukana, boi się nie tylko o siebie, ale również o swoich najbliższych, o małego Roberta. Jednak udaje jej się uciec, co wcale nie oznacza końca kłopotów, a wręcz przeciwnie. Nikola ma dość wszystkiego, postanawia wrócić do kraju i tu pozbierać się po ostatnich wydarzeniach. Zatrzymuje się u rodziców i choć nie jest łatwo, pomału zaczyna się wszystko układać. Do czasu, bracia jeszcze nie powiedzieli ostatniego słowa. Jak potoczą się dalsze losy Nikoli? Co stanie się z Alanem? Dlaczego Seweryn dołączył do trzeciego z braci?

Nareszcie doczekałam się tomu trzeciego, który jest zakończeniem serii o braciach Parker. Nie będę ukrywać, że czekałam na niego z niecierpliwością, a ponieważ dwa poprzednie tomy zdecydowanie przypadły mi do gustu, miałam niemałe oczekiwania. Jak wrażenia? Bardzo pozytywne. Wszystkie tajemnice odkryte, a jednocześnie zaskakujące zwroty akcji. Tom trzeci domknął wszystkie wątki, co moim zdaniem jest plusem, mnie nie do końca podobają się otwarte zakończenia (mowa o momencie, kiedy seria się kończy lub książka jest jednotomowa). Książkę czytało się szybko, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji.

Bohaterowie po raz kolejny się zmieniają i mnie te zmiany się podobają. Jednak następuje to powoli, podczas całej książki, tak więc nie zdradzę wam, jak kto się zmienił.

Według mnie książka pt.: „Niebezpieczny trójkąt tom III. Game over” jest udanym zakończeniem serii i z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB



Niebezpieczny trójkąt tom III. Game over

3 komentarze:

  1. Czytałam , jest dobra ale zabrakło trochę tego pazura z tomu 2

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna intrygująca historia do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń