piątek, 5 listopada 2021

Wydawnictwo W.A.B. Książka pt.: „Mała księżniczka” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Mała księżniczka” , którą otrzymałam od Wydawnictwa W.A.B.







Mały książę” to książka, którą czytał chyba każdy. Piękna, wzruszająca historia z wieloma przesłaniami. Książka pt.: „Mała księżniczka” powstała w dialogu z książką Saint-Exupéry'ego. Znajdziemy w niej wiele podobieństw, cytatów itp. jednak zamiast postaci męskiej mamy kobiecą. Czy warto było ją przeczytać? Jak najbardziej tak. To piękna historia o pewnej księżniczce, która momentami wzrusza, momentami zmusza do refleksji, z wieloma przekazami.

Zdecydowanie spodobało mi się wydanie książki. Mamy twardą i solidną okładkę, na której dodatkowo znajduje się okładka papierowa. Natomiast w środku niebanalne rysunki, które przyciągają wzrok.

Nasuwa się pytanie, czy „Mała księżniczka” może zastąpić „Małego księcia”? Według mnie zdecydowanie nie. Obie są piękne, ciekawe, wartościowe i chociaż książka bardzo mi się podobała, dzieciom również, jednak nadal bardziej zachwycamy się oryginałem.

„Mała księżniczka” to książka, którą warto przeczytać niezależnie od tego ile mamy lat. Polecam.


Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo W.A.B.  oraz na FB 


Mała księżniczka



4 komentarze: