czwartek, 25 listopada 2021

Wydawnictwo Rebel Gra Time's Up! Harry Potter - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję gry „Time's Up! Harry Potter”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Rebel.












Zaczynamy od utworzenia drużyn, ustaleniem, którą stroną kart gramy oraz rozdaniem 30 kart pomiędzy wszystkie drużyny.
Gra trwa trzy rundy. W pierwszej osoba prezentująca hasło może mówić swobodnie jednak z małymi wyjątkami. W drugiej można użyć tylko jednego słowa na kartę. W trzeciej hasło pokazujemy (można nucić bądź wydawać inne dźwięki). Wygrywa drużyna, która odgadnie najwięcej haseł.

Zasady są bardzo proste, a zrozumienie ich to tylko parę chwil. Później instrukcja jest praktycznie zbędna. Mamy możliwość grania w trzech poziomach trudności, a na kartach znajdziemy aż 440 haseł, co sprawia, że gra nie znudzi się szybko. Hasła w większości są związani z Harrym Potterem (nie licząc poziomu pierwszego, w którym są proste hasła nie tylko związane z HP), dlatego, aby sobie z nimi poradzić, trzeba być fanem i dość dobrze znać filmy lub książki.

Gra mieści się w dość solidnym, kartonowy opakowaniu, które nie jest zbyt duże. W środku znajdziemy woreczek, który może je całkowicie zastąpić.

Elementy są utrzymane w kolorze złoto biało czarnym. Według mnie są dość ładne. Jakoś ich wykonania uważam za dość wysoką (gra używana już wiele razy i jak na razie nic się z żadnym nie stało). Jedynie co według mnie jest małym minusem to mała liczba stron w notesiku, w którym zapisujemy punkty. Oczywiście da się go zastąpić zwykłą kartką papieru, jednak mnie bardziej mi się podobają te oryginalne (my poradziliśmy sobie z tym, kserując kartkę z notesu, gra była już tyle razy używana, że zaczynały się nam kończyć strony w notesie).

Time's Up! Harry Potter to gra która będzie doskonałym prezentem dla wszystkich fanów Harry’ego Pottera. My zdecydowanie polecamy.

Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Rebel oraz na FB



Time's Up! Harry Potter

3 komentarze: