niedziela, 14 listopada 2021

Wydawnictwo NieZwykłe Książka pt.: "Złap mnie” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Złap mnie”, którą otrzymałam od Wydawnictwa NieZwykłego.



Iga tak naprawdę przestała istnieć. Odcięła się od rodziny, posługuje się fałszywym dowodem, ukrywa się. Jest bardzo dobrą hakerką, jednak nie robi tego, aby być bogatą, ma zupełnie inny cel, do którego, choć droga ciężka, musi dotrzeć. Niestety zaczyna popełniać błędy i gubi bardzo ważnego pendrive.
Piotr jest podkomisarzem CBŚ, który jest na tropie pewnego hakera i zamierza go dorwać. Tak naprawdę jest mu potrzebny do tego, aby z nim nawiązać współpracę, która doprowadzi do zamknięcia pewnych wysoko postawionych ludzi. Jednak on ciągle mu się wymyka.
Oboje łączy tak naprawdę jeden cel, choć każdy z nich ma inne powody, aby pragnąć, dorwać Adamskiego. Kiedy nadchodzi dzień, w którym Piotrowi udaje się dorwać Igę, jest w wielkim szoku, że to tak młoda kobieta, jednak nie zamierza jej mimo wszystko wypuszczać. Kobieta ma inne zdanie na ten temat, nie zamierza pozwolić się więzić zbyt długo. Czy uda jej się uciec? Dlaczego Iga chce dorwać Adamskiego? Czy tę dwójkę połączy tylko chęć dorwania Adamskiego?

Ta książka była po prostu WOW. Szybka akcja z wieloma ciekawymi zwrotami, a do tego tajemnice, bolesna przeszłość, pościgi, niebezpieczeństwo, namiętność, miłość. Tej książki nie potrafiłam odłożyć podczas czytania, musiałam poznać zakończenie (które nie będę ukrywać, że sprawiło, że ja chcę już kolejny tom). Historia bardzo mnie wciągnęła, a podczas jej czytania towarzyszyło mi wiele emocji. Bardzo podobały mi się dialogi, słowne „potyczki” między głównymi bohaterami.

Bohaterowie to dwa zupełnie inne charaktery co stworzyło mieszankę wybuchową. Moim zdaniem są dobrze wykreowani.
Iga na początku wydaje się pyskata, wulgarna, nielicząca się z nikim. Jednak to tylko pozory, a im bardziej ją poznawałam, tym bardziej zmieniałam o niej zdanie. Życie mocno jej dało popalić i chociaż mogłaby wieść luksusowe życie (nie czarujmy się, mając takie zdolności hakerskie jak ona, mało kto by ich nie wykorzystał, aby się porządnie ustawić), a nie posiada nic oprócz laptopa i bardzo ważnego pendrive. To bohaterka, która ma swój cel i zrobi wszystko, aby to osiągnąć. To młoda kobieta, która wydaje się silna, bezwzględna, a tak naprawdę jest delikatna i pragnie móc na kimś się oprzeć, mieć kogoś na kim będzie mogła polegać.
Piotr jest mężczyzną z bardzo ciężkim charakterem i aby go zrozumieć, trzeba poznać jego przeszłość. Nie będę ukrywać, że wielokrotnie mocno mnie zirytował tym, jak zachował się w stosunku do Igi.

„Złap mnie” to książka, którą śmiało mogę nazwać jedną z najlepszych, jakie czytałam w ostatnim czasie. Zdecydowanie polecam.


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo NieZwykłe oraz na FB 


Złap mnie

5 komentarzy:

  1. Taka opinia to pozostaje tylko przeczytać. Oczywiście miałam ją szybciej na liście, ale teraz jeszcze bardziej chcę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Intrygujaca historia,ciekawie wykreowani bohaterowie.Już wpisuję ksiażkę na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń