poniedziałek, 1 listopada 2021

Wydawnictwo HarperCollins Polska Zestaw książek "Tomek i przyjaciele. Niezawodne lokomotywy. Moja pierwsza biblioteczka” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję zestawu książek „Tomek i przyjaciele. Niezawodne lokomotywy. Moja pierwsza biblioteczka”, który otrzymałam od Wydawnictwa HarperKids.










Tomek i przyjaciele. Niezawodne lokomotywy. Moja pierwsza biblioteczka” to zestaw czterech książeczek w ładnym i praktycznym etui:

1. Wielki dzień Piotrusia.

2. Mistrzyni szybkości.

3. Nia i dzień bez planu.

4. Diesel w tarapatach.



Każda to inna przygoda z udziałem bohaterów znanych z bajki Tomek i przyjaciele. Historie są niedługie, doskonale dostosowane do najmłodszych.


Książeczki są kartonowe, z grubszymi, solidnymi stronami oraz zaokrąglonymi rogami. To wszystko sprawia, że są bezpieczne dla dziecka.


Ich format jest mniejszy, a to sprawia, że bez problemu można je zabrać poza dom.


Wizualnie książeczki są bardzo ładne. Tekst jest na kolorowych stronach, w różnych ramkach, a ilustracje duże, w żywych kolorach. Przyciągają wzrok i zachęcają dziecko do sięgania po nie.


Ciekawym pomysłem jest to, że tylne okładki, po odpowiednim ułożeniu, tworzą ilustracje.


Tomek i przyjaciele. Niezawodne lokomotywy. Moja pierwsza biblioteczka” moim zdaniem jest ciekawy pomysłem na prezent dla wszystkich małych fanów przygód Tomka i jego przyjaciół. Polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont gdzie kupicie książki wydawnictwa HarperKids oraz na FB KsiążkoSfera HarperKids


Tomeki przyjaciele. Niezawodne lokomotywy. Moja pierwsza biblioteczka

4 komentarze: