niedziela, 31 października 2021

Wydawnictwo NieZwykłe Książka pt.: "Angel" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Angel”, którą otrzymałam od Wydawnictwa NieZwykłego.



Książka pt.: „Angel” to drugi tom z cyklu Inferno.

Tom pierwszy to książka pt.: „Devil”


Prawda, jaka wyszła na jaw, złamała Hailey serce. Wyjazd był trudny, ale konieczny, aby się odseparować, aby wyleczyć się z miłości, która mimo wszystko gościła w sercu kobiety.
Mija rok, a życie kobiety jest zupełnie inne. Wyjazd do Bostonu był dobrą decyzją. Teraz ma pracę, mieszkanie i zaczyna być szczęśliwa. Ze względu na zbliżające się święta oraz fakt, że jej brat i przyjaciółka biorą ślub, wybiera się do rodzinnego miasta. Boi się, a jednocześnie liczy na to, że uda jej się nie spotka Viktora, że nie otworzą się rany na jej sercu, które dopiero zaczęły się zabliźniać.
Niestety Hailey dość szybko wpada na Viktora, na dodatek nie jest sam. Dla kobiety jest to spory sprawdzian, bardzo trudny i nadal bolesny. Wracają wspomnienia zarówno te dobre, jak i te złe. Nie da się zapomnieć o tym, co się stało. Nie da się udawać, że nic ich nie łączyło. Czy Hailey uda się zapomnieć o mężczyźnie, który był dla niej tak ważny? Czy zabliźnią się jej rany? Czy Viktor się podda i zostawi ją w spokoju? Czy uda im się porozmawiać i choć trochę naprawić relacje między sobą?

Pierwszy tom bardzo mi się podobał i z niecierpliwością czekałam na jego kontynuację. Jak wrażenia? Bardzo pozytywne. Historia Hailey i Viktora była bardzo emocjonująca, a jednocześnie dość realistyczna, co mnie osobiście się podobało. Książkę czytało się szybko, wciągnęła mnie praktycznie od pierwszych stron i nie mogłam się od niej oderwać aż do ostatnich. To historia o niełatwej przeszłości, o decyzjach, które wydawały się idealne, a okazały się błędem, o przebaczaniu, rozliczaniu się z własnymi demonami, miłości.

Bohaterowie się troszkę zmienili, jednak według mnie na plus.
Hailey z jednej strony pozostała silna, zdecydowana, pyskata, niedająca sobą pomiatać, opiekuńcza, licząca się nie tylko z sobą, ale też z innymi. Natomiast z drugiej zaczęła bardziej myśleć o sobie, walczyć o siebie.
Jeśli chodzi o Viktora, jego zmiana była większa. Pomalutku zaczął dopuszczać do siebie innych, już nie bał się tak bardzo własnych emocji, a przede wszystkim zrozumiał, że wcale nie chce sam walczyć z demonami, które go nawiedzają. W tym tomie mocno mu kibicowała, pomimo że wcale nie podobało mi się, to zrobił Hailey.

„Angel” to książka, na którą czekałam z niecierpliwością, do której miałam spore oczekiwania i ani trochę się nie zawiodłam. Polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo NieZwykłe oraz na FB


Angel

4 komentarze: