sobota, 23 października 2021

Wydawnictwo Egmont Książka pt.: „Mój pierwszy komiks 5+.Opowieści z Bukowego Lasu. Urodziny. Tom 1” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję komiksu pt.: „Mój pierwszy komiks 5+.Opowieści z Bukowego Lasu. Urodziny. Tom 1”, który otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.







W rodzinie Rabatków szykuje się wielkie święto. Dziś są urodziny najmłodszego z rodziny i wszyscy pragną to uczcić wspaniałym przyjęciem. Chcą, aby była to niespodzianka dla solenizanta i dlatego przekonują go, aby wyszedł z bratem do ogrodu popracować. Czy uda się zorganizować przyjęcie niespodziankę?

Na samym początku komiksu poznajemy całą rodzinę Rabatków, co według mnie jest plusem. Historia nam przypadła do gustu, była nie tylko ciekawa i wciągająca, ale również pełna ciepła i życzliwości.

Wizualnie komiks jest wspaniały. Utrzymany w pastelowych odcieniach, z ciekawymi ilustracjami, które chce się oglądać wielokrotnie, za każdym razem odkrywając w nich coś nowego (a to za sprawą wielu szczegółów).

Okładka jest twarda i solidna, co sprawia, że książka nie zniszczy się szybko.

„Mój pierwszy komiks 5+. Opowieści z Bukowego Lasu. Urodziny. Tom 1” to komiks, który zdecydowanie polecam i to nie tylko maluchom.

Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont oraz na FB


Mój pierwszy komiks 5+.Opowieści z Bukowego Lasu. Urodziny. Tom 1

4 komentarze: