czwartek, 28 października 2021

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Mój pierwszy komiks 5+. W cieniu drzew. Jesień pana Zrzędka. Tom 1” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję komiksu pt.: „Mój pierwszy komiks 5+. W cieniu drzew. Jesień pana Zrzędka. Tom 1”, który otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.








Pewien Borsuk, pan Zrzędka zabrał się do zamiatania liści z ganku swojego domku. Niestety nie idzie mu to zbyt sprawnie, ciągle ktoś do niego wpada, coś od niego chce. Czy uda mu się uporać z jesiennymi liśćmi? Jakiej pomocy udziela innym? Kto go odwiedził?

Historia w komiksie jest prosta, a przy tym ciekawa i wartościowa. m.in. dziecko pozna jesienne zwyczaje różnych zwierząt w lesie, dowie się, jak szykują się do zimy.

Wizualnie komiks jest bardzo ładny. Utrzymany w jesiennych barwach, pełen brązu i złota.

Okładka twarda i solidna, dzięki niej książka nie zniszczy się szybko.

„W cieniu drzew. Jesień pana Zrzędka.” to komiks, po który zdecydowanie warto sięgnąć. Polecamy i z nie cierpliwością czekamy na kolejne tomy.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont oraz FB Egmont Polska


Mój pierwszy komiks 5+. W cieniu drzew. Jesień pana Zrzędka. Tom 1

3 komentarze: